MĀCĪBU GADA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
Numurs 1. | Nosaukums Ģeometriskas figūras | Apraksts Priekšstats par kvadrātu, riņķi, trijstūri un taisnstūri. Bildes. |
Numurs 2. | Nosaukums Priekšmetu salīdzināšana | Apraksts figūru bildes nomainīju Priekšmetu salīdzināšana pēc dažādām pazīmēm (forma, krāsa, skaits u.c.) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
Numurs 1. | Nosaukums Figūru nosaukumi | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 1 p. | Apraksts Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6) |
Numurs 2. | Nosaukums Figūras izvēle | Tips 1. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe zema | Punkti 1 p. | Apraksts Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6 |
Numurs 3. | Nosaukums Figūru nosaukumi | Tips 1. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe zema | Punkti 1 p. | Apraksts Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6) |
Numurs 4. | Nosaukums Atrodi tādu pašu figūru! | Tips 1. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 1 p. | Apraksts Atrod tādu pašu figūru. |
Numurs 5. | Nosaukums Cik malas un cik virsotnes ir dotai figūrai? | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 2 p. | Apraksts Nosaka malu un virsotņu skaitu figūrai. |
Numurs 6. | Nosaukums Kādu figūru var izveidot no dotā kociņu daudzuma? | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 1 p. | Apraksts Nosaka figūru malu skaitu. |
Numurs 7. | Nosaukums Salīdzini figūras! Lielāks, mazāks | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 2 p. | Apraksts Salīdzina figūras pēc lieluma. |
Numurs 8. | Nosaukums Atrodi figūru, kurai ir par vienu malu/virsotni vairāk/mazāk! | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 1 p. | Apraksts Salīdzina figūras pēc malu/virsotņu skaita. |
Numurs 9. | Nosaukums Atrodi, kādas figūras atrodas virknē (pa labi, pa kreisi, starp)! | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 2 p. | Apraksts Pazīst figūras. |
Numurs 10. | Nosaukums Attēls no figūrām. Izvēlies! | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 2 p. | Apraksts Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6) |
Numurs 11. | Nosaukums Cik figūru ir zīmējumā? | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 2 p. | Apraksts Nosaka figūru skaitu. |
Numurs 12. | Nosaukums Vienādas formas figūras | Tips 1. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe zema | Punkti 1 p. | Apraksts Salīdzināt figūras nozīmē pateikt, kas kopīgs/līdzīgs/atšķirīgs.(M.Li.2.) |
Numurs 13. | Nosaukums Figūras izvēle | Tips 1. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe zema | Punkti 1 p. | Apraksts Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6 |
Numurs 14. | Nosaukums Attēls no figūrām. Izvēlies! | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 2 p. | Apraksts Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6) |
Numurs 15. | Nosaukums Atpazīsti figūru un skaiti, cik to ir zīmējumā! | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 4 p. | Apraksts Nosaka figūru skaitu zīmējumā |
Numurs 16. | Nosaukums Tornīši no ģeometriskām figūrām | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 1 p. | Apraksts Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) Salīdzina figūru skaitu. |
Numurs 17. | Nosaukums Vairāk vai mazāk? | Tips 1. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe zema | Punkti 1 p. | Apraksts Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) Krāsainu figūru skaita salīdzināšana |
Numurs 18. | Nosaukums Ģeometrisko figūru skaita salīdzināšana | Tips 1. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe zema | Punkti 3 p. | Apraksts Grupē ģeometriskus objektus pēc kopīgas pazīmes, atlasa atšķirīgo, lieko, skaidrojot/pamatojot savu rīcību, izvēli. (M.3.2.1.4.) Doti zīmējumi ar dažādu figūru skaitu |
Numurs 19. | Nosaukums Figūru grupēšana | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 4 p. | Apraksts Grupē ģeometriskus objektus pēc kopīgas pazīmes, atlasa atšķirīgo, lieko, skaidrojot/pamatojot savu rīcību, izvēli. (M.3.2.1.4.) |
Numurs 20. | Nosaukums Pēc kādas pazīmes var sagrupēt figūras? | Tips 2. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 1 p. | Apraksts Grupē ģeometriskus objektus pēc kopīgas pazīmes, atlasa atšķirīgo, lieko, skaidrojot/pamatojot savu rīcību, izvēli. (M.3.2.1.4.) |
Numurs 21. | Nosaukums Figūru kopīgās īpašības. Izvēlies pareizo! | Tips 1. izziņas līmenis | Grūtības pakāpe zema | Punkti 1 p. | Apraksts Matemātikā figūrai ir būtiskas un mazāk svarīgas īpašības, piemēram, trijstūra būtiskas īpašības: tam ir 3 malas, tas ir “noslēgts”, bet trijstūra mazāk svarīgas īpašības ir, piemēram, krāsa, lielums (mainot netiek iegūta cita figūra). (M.Li.6.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
Numurs 1. | Nosaukums Kas izveidots no figūrām? | Tips Citi | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 1 p. | Apraksts Nosaka, kas ir izveidots no figūrām. |
Numurs 2. | Nosaukums No trijstūriem salikta figūra | Tips Citi | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 2 p. | Apraksts Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6) |
Numurs 3. | Nosaukums Figūru kopīgās īpašības | Tips Citi | Grūtības pakāpe zema | Punkti 1 p. | Apraksts Grupē figūras pēc dotas vai paša izvēlētas pazīmes. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
Numurs 1. | Nosaukums Figūras | Ieteicamais ilgums: 00:00:00 | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 6 p. | Apraksts |
Numurs 2. | Nosaukums Figūru salīdzināšana,grupēšana. | Ieteicamais ilgums: 00:00:00 | Grūtības pakāpe vidēja | Punkti 8 p. | Apraksts |