Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Skaitlis un tā attēlošana, cipari | |
2. | Noderīgo lietu stūrītis. Cik, kur, kāds? |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitīšana | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka objektu skaitu. Pārliecinoši skaita uz priekšu un atpakaļ 10 apjomā |
2. | Skaitīt no 6 - 10 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka objektu skaitu.Skaitot objektus, pēdējais nosauktais skaitlis norāda, cik objektu ir kopā. (M.Li.3.) |
3. | Nosaki objektu skaitu! | 1. izziņas līmenis | zema | 6 p. | Nosaka doto objektu skaitu. |
4. | Skaitļi pēc dzirdes pirmais desmits + VĀRDS | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka skaitli pēc dzirdes. |
5. | Kādi skaitļi ir tautasdziesmās? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atrod skaitļus tekstā. |
6. | Vai proti skaitīt līdz 10? | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka objektu skaitu. Pārliecinoši skaita uz priekšu un atpakaļ 10 apjomā |
7. | Cik burtu vārdā? Saskaiti! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka doto objektu skaitu. |
8. | Skaiti objektus! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka objektu skaitu. |
9. | Skaitļa noteikšana, kas atrodas starp diviem citiem skaitļiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skaita no 1-10. Skaitļu virknē no 1 līdz 10 nosaka nākamo skaitli (par vienu vairāk), iepriekšējo (par vienu mazāk). |
10. | Divi grozi. Salīdzini! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaka un salīdzina objektu skaitu. |
11. | Objektu skaita salīdzināšana (ar nevienādības zīmi) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) |
12. | Kas ir mazāk? | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) Doti zīmējumi ar dažādu augļu skaitu |
13. | Salīdzināt skaitu uz domino kauliņiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) |
14. | Objektu skaita salīdzināšana (bez nevienādības zīmes) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) |
15. | Dažādu objektu skaita salīdzināšana (ar nevienādības zīmi) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) |
16. | Kur dzīvē skaitli sastopam (1-10)? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Min piemērus (atrod), kur dzīvē konkrēto skaitli lieto. |
17. | Skaiti zīmējumā objektus! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Nosaka objektu skaitu. |
18. | Skaiti attēlā objektus un salīdzini tos! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Nosaka un salīdzina objektu skaitu. |
19. | Skaitļa "kaimiņi" (1-10), tabula | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Nosaka skaitļa kaimiņus. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pulkstenis | Citi | vidēja | 1 p. | |
2. | Pāra skaitļu noteikšana | Citi | vidēja | 1 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) |
3. | Vai proti skaitīt līdz 10? | Citi | zema | 1 p. | Nosaka objektu skaitu. Pārliecinoši skaita uz priekšu un atpakaļ 10 apjomā |
4. | Objektu skaita salīdzināšana (ar noliegumu) | Citi | vidēja | 1 p. | Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaits, skaitīšana | 00:00:00 | vidēja | 15 p. |