Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Garuma mēri. Centimetrs, decimetrs, metrs | Teorētisks un vizuāls apraksts par garuma mērvienībām - centimetrs, decimetrs un metrs. Apgūst pareizu lineāla izmantošanu mērīšanai un nosaka garumu. |
2. | Mērīšana ar lineālu | Vizuāls un teorētisks apraksts, kā, izmantojot lineālu, pareizi mērīt un precīzi uzzīmēt līniju. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Sloksnītes mērīšana līdz 20 cm | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot noteikt sloksnītes garumu centimetros. |
2. | Centimetri. Salīdzināšana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Pēc dotiem mēriem nosaka, kurš priekšmets ir īsāks vai garāks. |
3. | Mērīšana ar lineālu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai līnija uzzīmēta precīzi vai neprecīzi pēc dotā garuma. |
4. | Virkne | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atrod virkni, kura ir augošā vai dilstošā secībā. Mērvienības - centimetrs, decimetrs. |
5. | Garuma mērīšana un salīdzināšana (1 - 20 cm) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Salīdzina garuma mērus. |
6. | Garuma mērīšana un lieluma noteikšana (1 - 100 cm) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Garuma mēri. Centimetrs, decimetrs. Jāizvēlas mēri, ņemot vērā nosacījumu - lielāki par, mazāki par doto lielumu. |
7. | Vienādie garuma mēri | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Doti vairāki garumi dažādās mērvienībās - centimetros un decimetros. Prot noteikt, kuri garumi ir vienādi. |
8. | Centimetrs, decimetrs. Skaitļa sastāvs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Mērvienības. Prot noteikt skaitļa sastāvu. |
9. | Mērvienību pārveidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot pārveidot lielākās un mazākās mērvienībās dotos mērus - centimetrus prot pārveidot decimetros un decimetrus centimetros. |
10. | Garuma mēri - saskaitīšana un atņemšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaita un atņem garuma mērus. |
11. | Garuma mēri. Pieskaitīšana, atņemšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Prot noteikt, cik cm vai dm vēl nepieciešams pievienot, lai sanāktu noteikts garums. |
12. | Tabula. Garuma mērvienības - vaboles | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot noteikt tabulā sniegto informāciju. Nosaka, cik garas ir vaboles. |
13. | Tabula. Garuma mērvienības - salīdzināšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Prot noteikt tabulā sniegto informāciju. Salīdzina vaboles pēc to garuma. |
14. | Mērvienības. Nogrieznis. Izteiksme | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Nosaka, cik garš ir nogrieznis pirmajam skolēnam un aprēķina, cik garu nogriezni uzzīmēja otrs skolēns. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nogriežņa mērīšana ar lineālu | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai līnija uzzīmēta precīzi vai neprecīzi. |
2. | Salīdzināšana | Citi | vidēja | 1 p. | Dotas dažādas mērvienības, kuras jāsalīdzina, izmantojot zīmes <, >, =. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Garuma mērvienības centimetrs, decimetrs | 20:00:00 | vidēja | 9 p. | Uzdevumi ar garuma mērvienībām. Mērīšana, salīdzināšana, matemātiskas darbības ar mērvienībām. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Garuma mērvienības centimetrs, decimetrs | 20:00:00 | vidēja | 7 p. | Uzdevumi ar mērvienībām - centmetriem un decimetriem. Salīdzināšana, pārveidošana, saskaitīšana. |