Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
Numurs 1. Nosaukums Atņemšana līdz 20 Apraksts Apgūst un izvēlas paņēmienus atņemšanai 20 apjomā (no divciparu skaitļa atņemt viencipara un divciparu skaitli) , kas ir nepieciešams nosacījums, lai veiktu šīs darbības ar jebkuriem skaitļiem.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
Numurs 1. Nosaukums Divciparu skaitļu atņemšana Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 1 p. Apraksts Atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) Prot atņemt no divciparu skaitļa vienciparu skaitli.
Numurs 2. Nosaukums Starpības locekļu nosaukumi Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 3 p. Apraksts Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) Prot veidot izteiksmi pēc darbības locekļu nosaukumiem un to vērtībām, prot aprēķināt izveidotās izteiksmes vērtību.
Numurs 3. Nosaukums Izveido vienādību Tips 1. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 3 p. Apraksts Veido atņemšanas vienādību, izmanto dotos skaitļus.
Numurs 4. Nosaukums Nezināmais atņemšanā Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe augsta Punkti 4 p. Apraksts Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) Prot aprēķināt nezināmo atņemšanā.
Numurs 5. Nosaukums Atņemšana tabulā Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 2 p. Apraksts Nezināmā vietā ievieto doto skaitli, galvā izpilda darbību, pieraksta rezultātu.
Numurs 6. Nosaukums Nezināmā skaitļa noteikšana atņemšanā Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 2 p. Apraksts Nosaka nezināmo skaitli atņemšanas darbībā. Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.)
Numurs 7. Nosaukums Teksta uzdevums par zēniem Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 2 p. Apraksts Atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) Prot pielietot atņemšanas prasmi teksta uzdevumā.
Numurs 8. Nosaukums Atņemšana. Teksta uzdevums ar 1 darbību. Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 2 p. Apraksts Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.)
Numurs 9. Nosaukums Atņemšana teksta uzdevumā Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 3 p. Apraksts Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) Prot veikt atņemšanas darbību galvā vienkāršā teksta uzdevumā.
Numurs 10. Nosaukums Naudas aprēķini teksta uzdevumā līdz 15 eiro centiem Tips 2. izziņas līmenis Grūtības pakāpe vidēja Punkti 2 p. Apraksts Atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) Prot veikt atņemšanas darbību, lai saprastu, vai naudas daudzums būs pietiekams, lai nopirktu preci.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
Numurs 1. Nosaukums Mazāk. Sameklē, kura vienādību atbilst dotajam uzdevumam pēc teksta! Tips Citi Grūtības pakāpe vidēja Punkti 1 p. Apraksts Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.)
Numurs 2. Nosaukums Teksta uzdevums. 1 darbība. Cik meitenes palika pagalmā? Tips Citi Grūtības pakāpe vidēja Punkti 2 p. Apraksts Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) Prot pielietot atņemšanas prasmi teksta uzdevumā.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
Numurs 1. Nosaukums Atņemšana 20 apjomā Ieteicamais ilgums: 00:00:00 Grūtības pakāpe vidēja Punkti 11 p. Apraksts Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
Numurs 1. Nosaukums Atņemšana 20 apjomā 2 Ieteicamais ilgums: 00:00:00 Grūtības pakāpe vidēja Punkti 11 p. Apraksts Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)