Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Atņemšana līdz 20 | Apgūst un izvēlas paņēmienus atņemšanai 20 apjomā (no divciparu skaitļa atņemt viencipara un divciparu skaitli) , kas ir nepieciešams nosacījums, lai veiktu šīs darbības ar jebkuriem skaitļiem. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Divciparu skaitļu atņemšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) Prot atņemt no divciparu skaitļa vienciparu skaitli. |
2. | Starpības locekļu nosaukumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) Prot veidot izteiksmi pēc darbības locekļu nosaukumiem un to vērtībām, prot aprēķināt izveidotās izteiksmes vērtību. |
3. | Izveido vienādību | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Veido atņemšanas vienādību, izmanto dotos skaitļus. |
4. | Nezināmais atņemšanā | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) Prot aprēķināt nezināmo atņemšanā. |
5. | Atņemšana tabulā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nezināmā vietā ievieto doto skaitli, galvā izpilda darbību, pieraksta rezultātu. |
6. | Nezināmā skaitļa noteikšana atņemšanā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka nezināmo skaitli atņemšanas darbībā. Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
7. | Teksta uzdevums par zēniem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) Prot pielietot atņemšanas prasmi teksta uzdevumā. |
8. | Atņemšana. Teksta uzdevums ar 1 darbību. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
9. | Atņemšana teksta uzdevumā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) Prot veikt atņemšanas darbību galvā vienkāršā teksta uzdevumā. |
10. | Naudas aprēķini teksta uzdevumā līdz 15 eiro centiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) Prot veikt atņemšanas darbību, lai saprastu, vai naudas daudzums būs pietiekams, lai nopirktu preci. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mazāk. Sameklē, kura vienādību atbilst dotajam uzdevumam pēc teksta! | Citi | vidēja | 1 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
2. | Teksta uzdevums. 1 darbība. Cik meitenes palika pagalmā? | Citi | vidēja | 2 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) Prot pielietot atņemšanas prasmi teksta uzdevumā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Atņemšana 20 apjomā | 00:00:00 | vidēja | 11 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Atņemšana 20 apjomā 2 | 00:00:00 | vidēja | 11 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |