Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Saskaitīšana līdz 20 | Saskaita 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Saskaitīšanas pieraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
2. | Saskaitīšana un atņemšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
3. | Saskaitīšanas pieraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
4. | Saskaitīšana, atņemšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
5. | Saskaitīšana tabulā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
6. | Nauda. 1, 2, 5, 10 eiro centu saskaitīšana līdz 20 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaita un atņem 10 apjomā, demonstrējot izpratni par skaitļa sastāvu un darbību jēgu. |
7. | Saskaitīšana un atņemšana. Ievietot darbības zīmes | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Prot ievietot darbības zīmi vienādībā. Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
8. | Nezināmā saskaitāmā aprēķināšana, otrais desmits | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
9. | Nauda. 1, 2, 5, 10 eiro centu saskaitīšana līdz 30 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Summas otrajā desmitā | Citi | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
2. | Saskaitīšana. Darbības locekļu nosaukumi | Citi | vidēja | 1 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Saskaitīšana 20 apjomā | 00:00:00 | vidēja | 12 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Saskaitīšana 20 apjomā 2 | 00:00:00 | vidēja | 17 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |