Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Saskaitīšana līdz 20 | Mācies saskaitīt līdz 20. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pieskaita divciparu skaitlim | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
2. | Bumbiņu saskaitīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
3. | Pieskaita divciparu skaitlim | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
4. | Saskaitīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
5. | Nezināmais atņemšanā | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
6. | Skaitīšana, dzīvnieku kāju pāru noteikšana ar izvēli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) |
7. | Atņemšana 20 apjomā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) Prot veidot izteiksmi pēc darbības locekļu nosaukumiem un to vērtībām, prot aprēķināt izveidotās izteiksmes vērtību. |
8. | Saskaitīšana tabulā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
9. | Teksta uzdevums par zēniem. Izvēlies atbildi! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lieto saskaitīšanu un atņemšanu 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2., M.3.1.2.1.) |
10. | Pāru skaits | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) |
11. | Saskaitīšana un atņemšana. Ievietot darbības zīmes | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Pie viena un tā paša skaitļa pieskaitot vairāk, iegūst vairāk; atņemot vairāk, paliek mazāk. (M.Li.4.) |
12. | Izteiksmju vērtību salīdzināšana ar skaitli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
13. | Saskaitīšana tekstā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
14. | Nezināmā aprēķināšana III | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitīšana, dzīvnieku kāju pāru noteikšana | Citi | vidēja | 2 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) |
2. | Saskaitīšana. Darbības locekļu nosaukumi | Citi | vidēja | 1 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
3. | Saskaitīšana līdz 20 | Citi | vidēja | 1 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Darbības ar pēreju cita desmitā | 00:00:00 | vidēja | 16 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Darbības ar pāreju citā desmitā. 2 | 00:00:00 | vidēja | 19 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |