Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Divu darbību teksta uzdevumi 1. klasē | |
2. | Skaitļu salīdzināšana | Mācās izmantot simbolus “<“ un “>”, lai parādītu, kurš skaitlis ir lielāks/ mazāks.Salīdzina divciparu skaitļus, vispirms salīdzinot desmitus, tad – vienus. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Par vairāk, par mazāk. Salīdzināt dzīvnieku kāju skaitu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Apskata visus iespējamos gadījumus, modelējot skaitļa sastāvu, veidojot figūras, un skaidro, kā rīkoties, lai atrastu visas iespējas. (M.3.2.3.3.) |
2. | Vingrinājums "par vairāk", "par mazāk" izpratnei | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Apskata visus iespējamos gadījumus, modelējot skaitļa sastāvu, veidojot figūras, un skaidro, kā rīkoties, lai atrastu visas iespējas. (M.3.2.3.3.) |
3. | Teksta uzdevums. Par mazāk. 1 darbība. Tulpes. Izvēlies atbildi! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2. |
4. | Lasi, vēro, veido darbību un atrisini to! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Veido darbību un atrisina to. |
5. | "Par vairāk", "par mazāk" ar vārdiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 10 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
6. | Atņemšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2. |
7. | Burtu simbolika. Salīdzināt izteiksmes, kuras satur burtus. Summa | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) |
8. | Burtu simbolika. Salīdzināt izteiksmes, kuras satur burtus. Starpība | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) |
9. | Skaitļu salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) |
10. | Skaitļu noteikšana, kas atrodas starp diviem citiem skaitļiem (dubultā nevienādība) | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3 |
11. | Objektu skaita salīdzināšana (ar noliegumu) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.) |
12. | Izteiksmju vērtību salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izmanto simbolus “<“ un “>”, lai parādītu, kurš skaitlis ir lielāks/ mazāks. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitļu, kas atrodas starp diviem citiem skaitļiem, izvēlēšanās (dubultā nevienādība) | Citi | vidēja | 2 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3 |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Salīdzināšana | 00:00:00 | vidēja | 18 p. |