Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vienkāršie teksta uzdevumi | Teksta risināšanas etapi 1.klasē |
2. | Divu darbību teksta uzdevumi | Kā risina divu darbību teksta uzdevumus. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Zīmuļi. Par mazāk | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Risina 1 darbības teksta uzdevumu. |
2. | Tulpe. Par mazāk | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Risina 2 darbību teksta uzsevumu. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību,ar simbolu aizstājot nezināmo. |
3. | Meitenes pagalmā | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Risina teksta uzdevumu. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā,cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
4. | Par cik zēnu vairāk nekā meiteņu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2. |
5. | Par cik stirnu mazāk nekā zaķu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Risina 1 darbību teksta uzdevumu. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
6. | Saspraudes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
7. | Vārnas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2. |
8. | Rieksti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Risina 2 darbību teksta uzdevumus. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
9. | Baloni | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Risina 2 darbību teksta uzdevumu. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā,cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
10. | Cik būs konfektes, kad pārliks no vienas paciņas otrā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2. |
11. | Cik klucīšus jāpārliek, lai būtu vairāk? | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2. |
12. | Cik centus iztērēja? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Risina 2 darbību teksta uzdevumus. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
13. | Pasažieri autobusā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Risina 2 darbību teksta uzdevumus. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
14. | Bitīte un zieds. Attālums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
15. | Zaļie un dzeltenie baloni. Par vairāk. Par mazāk | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā,cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
16. | Mājdzīvnieki | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību,ar simbolu aizstājot nezināmo. |
17. | Cik klasē meiteņu un cik zēnu? | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā,cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
18. | Koki parkā | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā,cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bērnu vecuma noteikšana | Citi | augsta | 3 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2. |
2. | Kaķi un cīsiņi | Citi | vidēja | 3 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā,cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Teksta uzdevumi | 00:00:00 | vidēja | 14 p. | Temata noslēguma tests. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Matemātika sadzīves situacijās | 00:00:00 | vidēja | 22 p. | Temata noslēguma tests. |