Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Nauda. Tās īpašības | Teorētisks un vizuāls apraksts par naudu. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Atkārtojums. Summa līdz 20 | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Cik kopā? Prasme saskaitīt trīs dažādas eiro centu monētas. Summa līdz 15. |
2. | Atkārtojums. Vai pietiks nauda pirkumam? | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Saskaita un atņem 10 apjomā, demonstrējot izpratni par skaitļa sastāvu un darbību jēgu. |
3. | Kura prece maksā vairāk/ mazāk? | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Dotas dažādas lietas ar cenu zīmēm. Skolēns prot noteikt, kuras lietas var iegādāties par noteiktu summu. |
4. | Salīdzināšana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Uzdevumā dotas naudas summas, skolēns prot noteikt, kura nauda summa lielāka. |
5. | Summa līdz 30. Cik centu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prasme saskaitīt trīs eiro centu monētas. |
6. | Summa līdz 60. Cik centu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prasme saskaitīt trīs eiro centu monētas. |
7. | Nauda. Par cik vairāk? Par cik mazāk? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dota noteikta summa. Jāaprēķina starpība. |
8. | Veikalā. Ko vari nopirkt par doto naudas summu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nauda. Prot noteikt kādus saskaitāmos izmantot, lai iegūtu noteikto naudas summu, par kuru var iegādāties divas preces veikalā. |
9. | Veikalā. Matemātiskas izteiksmes aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dots iepirkumu grozs. Prot noteikt pirkuma kopējo summu. |
10. | Ar kurām monētām var samaksāt? | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nauda. Prot noteikt, ar kurām monētām var iegūt noteikto naudas summu, ņemot vērā naudas nominālvērtību. |
11. | Cik naudas iztērēs? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pirkums. Skolēns prot noteikt, cik būs jāmaksā par pirkumu. |
12. | Ko vari nopirkt par doto naudas summu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dotas dažādas lietas ar cenu zīmēm. Skolēns prot noteikt, kuras lietas var iegādāties par noteiktu summu. |
13. | Cik centu pietrūkst līdz 1 eiro? | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Nauda. Simts. Prot noteikt, cik centu nepieciešams, lai iegūtu 100 centus vai 1 eiro. |
14. | Ko var nopirkt par 1 eiro? | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Viens simts. Dotas preces, no kurām jāizvēlas divas, lai pirkuma summa būtu līdz vienam eiro, vai līdz 100 centiem. |
15. | Pirkums | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Dots iepirkumu saraksts. Skolēnam jāaprēķina, cik izmāksās pirkums? |
16. | Nauda. Pirkums | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Dota tabula, jāaprēķina nezināms lielums - cik centu iztērja, vai cik naudas atlika. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Veikalā. Pirkums. Matemātiskas darbības | Citi | vidēja | 1 p. | Dota noteikta summa.Skolēnam jānosaka, kuru pirkumu nevarēs nopirkt, lai iztērētu konkrētu summu. |
2. | Veikalā. Cik būs jāmaksā? | Citi | augsta | 1 p. | Pirkums. Dots veikals, kurā redzamas dažādas preces. Skolēns prot noteikt, cik būs jāmaksā par noetiktām lietām veikalā. |
3. | Cik naudas vēl nepieciešams | Citi | augsta | 2 p. | Dots teksta uzdevums. Jāaprēķina, cik naudas nepieciešams pievienot vai noņemt, lai iegūtu citu konkrētu naudas summu, par kuri var iegādāties pirkumu. Skolēns risina summas un starpības 100 apjomā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nauda. Vairāk, mazāk. Pirkums. | 00:25:00 | vidēja | 11 p. | Uzdevumi ar naudu. Dotas dažādas sadzīves situācijas, piemēram, veikals, kurā jāveic pirkums par noteiktu naudas summu. Jāaprēķina - cik naudas vēl nepieciešams, vai atliks, iegādājoties kādu preci. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nauda. Kur sastopamies ar lieliem skaitļiem? | 00:25:00 | vidēja | 7 p. | Uzdevumi ar naudu. Prot salīdzināt, saskaitīt un atņemt eiro centus 100 apjomā. Pieskaita un atņem viencipara skaitli un pilnus desmitus. Atpazīst naudu un prot veidot noteiktu naudas summu no dotām eiro centu un eiro monētām. |