Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Nevienādības zīmes | Nevienādības, stingras un nestingras nevienādības. |
2. | Skaitlisku nevienādību īpašības | Darbības, ko var veikt ar abām nevienādības pusēm. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nevienādības ar skaitļiem patiesums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka, vai nevienādība ir patiesa vai nē. |
2. | Decimāldaļu salīdzināšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina decimāldaļas. |
3. | Decimāldaļas un parastas daļas salīdzināšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina decimāldaļu un parasto daļu. |
4. | Skaitliska nevienādība | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka, vai skaitliskā nevienādība ir patiesa (summa un starpība). |
5. | Skaitliska nevienādība | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Salīdzina divas skaitliskas izteiksmes. |
6. | Skaitliska nevienādība | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atrod tuvāko veselo skaitli, lai nevienādība būtu patiesa. |
7. | Pozitīvie skaitļi no intervāla | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Doti slēgti vai vaļēji intervāli, ģenerācijās atšķirīgas iekavas. |
8. | Nepozitīvie skaitļi no intervāla | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Doti slēgti vai vaļēji intervāli, ģenerācijās atšķirīgas iekavas. |
9. | Veselie skaitļi no intervāla | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kuri veselie skaitļi pieder intervālam. |
10. | Nevienādība un vārdisks izteikums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Norāda vārdiskam izteikumam atbilstošo nevienādību. |
11. | Apgalvojumu pieraksts ar matemātikas simboliem | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Apgalvojumu pieraksta kā nevienādību. |
12. | Nevienādībai atbilstošs apgalvojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Norāda nevienādībai atbilstošo apgalvojumu. |
13. | Attēlojumam atbilstošs apgalvojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Attēlotajam intervālam norādīt atbilstošo apgalvojumu. |
14. | Jēdzieni (saistīti ar nevienādību) | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Norāda izteiksmei atbilstošo jēdzienu. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nevienādības patiesums (2009) | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai nevienādība patiesa (2009). |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Intervāla negatīvie skaitļi | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, kuri negatīvie skaitļi pieder intervālam. |
2. | Nevienādības patiesums. Reizināšana | Citi | zema | 1 p. | Nosaka, vai nevienādība ir patiesa vai nē. |
3. | Apgalvojumu pieraksts ar matemātikas simboliem | Citi | vidēja | 2 p. | Apgalvojumu pieraksta ar simboliem. |
4. | Ar nevienādibu saistīti jēdzieni | Citi | vidēja | 1 p. | Norāda izteiksmei atbilstošo jēdzienu. |
5. | Nevienādībai atbilstošs apgalvojums | Citi | vidēja | 1 p. | Atzīmē nevienādībai atbilstošo apgalvojumu. |
6. | Attēlojumam atbilstošs apgalvojums | Citi | vidēja | 1 p. | Attēlotajam intervālam norādīt atbilstošo apgalvojumu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitļu salīdzināšana un to piederība intervālam | 00:25:00 | vidēja | 5 p. | Demonstrē zināšanas par skaitļu salīdzināšanu un to piederību dotajam intervālam. |
2. | Patiesa, nepatiesas nevienādības | 00:25:00 | vidēja | 5 p. | Demonstrē prasmes noteikt, vai nevienādība ir vai nav patiesa. |
3. | Nevienādības attēlojums uz skaitļu stara | 00:25:00 | vidēja | 5 p. | Demonstrē prasmes attēlot nevienādības atrisinājumu uz skaitļu stara. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitļu intervāli un to atbilstība nevienādībai | 00:25:00 | vidēja | 4 p. | Demonstrē prasmes noteikt nevienādības atrisinājumam atbilstošo intervālu. |
2. | Nevienādības atrisinājuma dažādi pieraksta veidi | 00:25:00 | vidēja | 6 p. | Demonstrē prasmes pierakstīt nevienādības atrisinājumu dažādos veidos. |