Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Diagrammas |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Stabiņu diagramma. Datu nolasīšana. Atzīmes | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | |
2. | Stabiņu diagramma. Informācijas nolasīšana. Saldējumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
3. | Stabiņu diagramma. "Par cik", "cik reižu" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
4. | Stabiņu diagramma. Salīdzināšana."Cik reižu" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
5. | Latvijas upes stabiņu diagrammā. Novērtējums galvā - cik reižu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
6. | Datu salīdzināšana. Saulainās dienas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
7. | Datu nolasīšana no diagrammas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nolasa informāciju no infogrammām un dažādi strukturētiem tekstiem. Matemātiski raksturo katru no objektiem un objektu kopu, raksturojot izmanto aritmētisko vidējo, salīdzina datus. (M.6.5.1.2., M.6.5.1.3., M.6.5.1.4., M.6.5.1.6.). |
8. | Sektoru diagrammas sastādīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Nolasa informāciju no infogrammām un dažādi strukturētiem tekstiem. Apkopo datus par objektu kopu, attēlo tos sektoru diagrammā un analizē – matemātiski raksturo katru no objektiem un objektu kopu, raksturojot izmanto aritmētisko vidējo, salīdzina datus par atsevišķiem objektiem, par vienu objektu un visu objektu kopu. (M.6.5.1.2., M.6.5.1.3., M.6.5.1.4., M.6.5.1.6.) |
9. | Datu attēlošana | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Nolasa koordinātu plaknē punktus, izmantojot pieredzi attēlot datus stabiņveida diagrammā, ievērojot vienību. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Daļu saskaitīšana pēc attēla (2019.g.) | Citi | zema | 2 p. | Darbību pieraksta ar skaitļiem. Saskaita daļas |
2. | Sektoru diagramma. Spriedumi. 1. risinājums (2019.g.) | Citi | augsta | 2 p. | Pārbauda, ka no skolēnu skaita, kas atbilst 60%, nav iespējams, kas atbilst 10% |
3. | Sektoru diagramma. Spriedumi. 2. risinājums (2019.g.) | Citi | augsta | 2 p. | Pārbauda, ka no skolēnu skaita, kas atbilst 60%, nav iespējams skolēnu skaits |
4. | Sektoru diagramma (2019.g.) | Citi | vidēja | 2,5 p. | Pēc apraksta izvēlas sektoru diagrammu un pieraksta tēmas. |
5. | Procentu aprēķināšana no diagrammas (2015.g.) | Citi | vidēja | 7 p. | Diagnosticējošais darbs matemātikā 6. klasei 2015. gadā. |
6. | Datu nolasīšana. Ceļš (2014.g.) | Citi | vidēja | 7 p. | Diagnosticējošais darbs matemātikā 6. klasei 2014. gadā. |
7. | Diagrammas nolasīšana (2010.g.) | Citi | zema | 1 p. | 2010. gada matemātikas ieskaite 6. klasei. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diagrammas | 00:00:00 | vidēja | 12 p. | Nolasīt informāciju no stabiņu diagrammām |