Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Visa skaitļa iegūšana, ja doti tā procenti |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitļa aprēķināšana, ja dota pamatdaļa no skaitļa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
2. | Veselā noteikšana, ja dota pamatdaļa no ceļa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Teksta uzdevums par ceļa kopīgo garumu. Viena darbība. |
3. | Skaitļa aprēķināšana, ja dota decimāldaļa no skaitļa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
4. | Skaitļa aprēķināšana, ja dota daļa no skaitļa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
5. | Skaitļa aprēķināšana, ja doti procenti no skaitļa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
6. | Skaitļa aprēķināšana, ja zināma tā daļa, ja zināmi tā procenti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | 2 piemēri. |
7. | Meža platību izmaiņas Latvijā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Veicot aprēķinus, jādomā par 1) pieraksta veidu (pa darbībām/veidojot izteiksmi); 2) darbību secību; 3) pāreju uz viena veida daļskaitļiem; 4) paņēmienu katras darbības veikšanai; 5) katras darbības rezultāta zīmi; 6) darbību īpašību lietojumu; 7) iespēju skaitli pierakstīt citādi. (M.Li.2., M.Li.3.) |