Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Mūzikas izteiksmes līdzekļi | Prot raksturot un izmantot mūzikas izteiksmes līdzekļus. Skaidro mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli un zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
2. | Rudens dabas tēli mūzikā | Prot raksturot un izmantot mūzikas izteiksmes līdzekļus. Skaidro mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli un zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
3. | Do mažors | Nostiprina prasmi darboties Do mažorā. Zina Do mažora gammu un trijskani. Prot noteikt tonalitāti un toniku. Zina skaņu nosaukumus un pazīst tās līnijkopā. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Izvēlies attēlu | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Prot raksturot un izmantot mūzikas izteiksmes līdzekļus. Skaidro mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli un zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
2. | Izvēlies skaņdarba nosaukumu | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Prot pētīt un salīdzināt, cik daudzveidīgi mūzikā tiek attēlotas dabas parādības. Prot raksturot, skaidrot un pamatot mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli, zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
3. | Klausies un izvēlies nosaukumu | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Prot pētīt un salīdzināt, cik daudzveidīgi mūzikā tiek attēlotas dabas parādības. Prot raksturot, skaidrot un pamatot mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli, zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
4. | Atrodi mūzikas izteiksmes līdzekli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot pētīt un salīdzināt, cik daudzveidīgi mūzikā tiek attēlotas dabas parādības. Prot raksturot, skaidrot un pamatot mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli, zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
5. | Skaidro mūzikas izteiksmes līdzekli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot raksturot un izmantot mūzikas izteiksmes līdzekļus. Skaidro mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli un zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
6. | Klausies un izvēlies izteiksmes līdzekli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot pētīt un salīdzināt, cik daudzveidīgi mūzikā tiek attēlotas dabas parādības. Prot raksturot, skaidrot un pamatot mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli, zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
7. | Klausies un izsaki apgalvojumu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot pētīt un salīdzināt, cik daudzveidīgi mūzikā tiek attēlotas dabas parādības. Prot raksturot, skaidrot un pamatot mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli, zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
8. | Klausies dabas skaņas | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Prot pētīt un salīdzināt, cik daudzveidīgi mūzikā tiek attēlotas dabas parādības. Veido skaņu gleznas, skaidro un raksturo izmantotos dabas tēla mūzikas izteiksmes līdzekļus. |
9. | Izvēlies skaņdarba nosaukumu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot pētīt un salīdzināt, cik daudzveidīgi mūzikā tiek attēlotas dabas parādības. Veido skaņu gleznas, skaidro un raksturo izmantotos dabas tēla mūzikas izteiksmes līdzekļus. |
10. | Do mažora notis | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nostiprina prasmi darboties Do mažorā. Zina Do mažora gammu un trijskani. Prot noteikt noturīgās pakāpes un toniku. Zina skaņu nosaukumus un pazīst tās līnijkopā. |
11. | Do mažora nošu nosaukumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nostiprina prasmi darboties Do mažorā. Zina Do mažora gammu un trijskani. Prot noteikt noturīgās pakāpes un toniku. Zina skaņu nosaukumus un pazīst tās līnijkopā. |
12. | Do mažora pakāpes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nostiprina prasmi darboties Do mažorā. Zina Do mažora gammu un trijskani. Prot noteikt noturīgās pakāpes un toniku. Zina skaņu nosaukumus un pazīst tās līnijkopā. |
13. | Apgalvojumi par Do mažoru | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Nostiprina prasmi darboties Do mažorā. Prot noteikt toniku, pakāpes. Zina nošu nosaukumus un pazīst tās līnijkopā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Norādi skaidrojumu | Citi | vidēja | 1 p. | Prot raksturot un izmantot mūzikas izteiksmes līdzekļus. Skaidro mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli un zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
2. | Izveido dabas tēlu | Citi | vidēja | 1 p. | Prot pētīt un salīdzināt, cik daudzveidīgi mūzikā tiek attēlotas dabas parādības. Prot raksturot, skaidrot un pamatot mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli, zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mūzikas izteiksmes līdzekļi un Do mažors | 00:20:00 | vidēja | 6 p. | Prot raksturot un izmantot mūzikas izteiksmes līdzekļus. Skaidro mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli un zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. Nostiprina prasmi darboties Do mažorā. Zina skaņu nosaukumus un pazīst tās līnijkopā. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Rudens dabas tēli un Do mažors | 00:20:00 | vidēja | 7 p. | Prot raksturot un izmantot mūzikas izteiksmes līdzekļus. Skaidro mūzikas izteiksmes līdzekļu izvēli un zina, kā tie izmaina tēla raksturu un nokrāsu. Nostiprina prasmi darboties Do mažorā. Zina Do mažora gammu un trijskani. Prot noteikt tonalitāti un toniku. |