Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Rīga dimd | Latviešu tautasdziesma"Rīga dimd" . |
2. | Aijā, žūžū, lāča bērni | Latviešu tautasdziesma "Aijā, žūžū, lāča bērni". |
3. | Kur, pelīte, tu tecēji | Latviešu tautasdziesma "Kur, pelīte, tu tecēji?". |
4. | Stāvēju, dziedāju | Latviešu tautasdziesma"Stāvēju, dziedāju". |
5. | Nokul mani, māmuliņa | Latviešu tautasdziesma "Nokul mani, māmuliņa". |
6. | Dievs, svētī Latviju | Latvijas valsts himna "Dievs, svētī Latviju!". |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nosaki pēc teksta | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaki dziesmu pēc virsraksta vai teksta fragmenta! |
2. | Nosaki trūkstošo vārdu | 2. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Nosaki pareizo vai trūkstošo vārdu! |
3. | Nosaki pēc apraksta | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaki dziesmu pēc apraksta! |
4. | Nosaki pēc attēla | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Nosaki dziesmas nosaukumam atbilstošo attēlu! |
5. | Nosaki pēc attēla | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Nosaki dziesmu pēc attēla! |
6. | Nosaki dziesmas nosaukumu | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Nosaki dziesmas nosaukumu pēc dzirdes! |
7. | Nosaki dziesmas nosaukumu | 2. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Nosaki dziesmas nosaukumu pēc melodijas! |
8. | Nosaki pēc fragmenta | 2. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Nosaki dziesmas nosaukumu pēc fragmenta! |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Teksta izcelsme | Citi | vidēja | 3 p. | Nosaki dziesmai atbilstošo teksta izcelsmi! |
2. | Melodijas izcelsme | Citi | augsta | 5 p. | Nosaki atbilstošo melodijas izcelsmi! |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Teksts | 00:00:00 | vidēja | 17 p. | Pārbaudi zināšanas par dziesmu tekstiem! |
2. | Melodija | 00:00:00 | vidēja | 23 p. | Pārbaudi zināšanas par dziesmu melodijām! |