Satura rādītājs:
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pirmā semestra noslēguma darbs | 00:40:00 | vidēja | 35 p. | Pirmā semestra noslēguma skolēna gatavošanās tests 5. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 5.1. Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības? (5.1.1. Kas ir vēstures avoti? Kā tos grupēt? 5.1.2. Kā saglabāt vēstures liecības?) 5.2. Kā izzināt sava novada, tuvākās apkārtnes vēsturi? (5.2.1. Kā pētīt novada un dzimtas vēsturi? 5.2.2. Kultūrvēsturiskais mantojums) |
2. | Otrā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 38 p. | Testā ietverti uzdevumi no tēmām – Kas ir vēstures avoti? Kā tos grupēt?, Kā saglabāt vēstures liecības, Kā pētīt novada un dzimtas vēsturi?, Kultūrvēsturiskais mantojums, Kā novērst un risināt konfliktus vietējā kopienā?, Kā un kāpēc palīdzēt līdzcilvēkiem?, Kā darbojas pašvaldība?. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pirmā semestra noslēguma darbs | 00:40:00 | vidēja | 42 p. | Pirmā semestra noslēguma tests 5. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 5.1. Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības? (5.1.1. Kas ir vēstures avoti? Kā tos grupēt? 5.1.2. Kā saglabāt vēstures liecības?) 5.2. Kā izzināt sava novada, tuvākās apkārtnes vēsturi? (5.2.1. Kā pētīt novada un dzimtas vēsturi? 5.2.2. Kultūrvēsturiskais mantojums) |
2. | Otrā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 31 p. | Testā ietverti uzdevumi no tēmām – Kas ir vēstures avoti? Kā tos grupēt?, Kā saglabāt vēstures liecības, Kā pētīt novada un dzimtas vēsturi?, Kultūrvēsturiskais mantojums, Kā novērst un risināt konfliktus vietējā kopienā?, Kā un kāpēc palīdzēt līdzcilvēkiem?, Kā darbojas pašvaldība?. |