OTRĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
A. Bergmane
A. Jakovļeva
-
8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?
-
2025 Gatavošanās 9. klases 2025. gada CE latviešu valodā
-
Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta?
-
Kas raksturīgs preses izdevumu valodai?
A. Koroļkova
A. Kuzmins
-
3.2. Procesi hidrosfērā
-
3.3. Procesi atmosfērā
-
3.4. Sauszemes un ūdens ekosistēmas
-
4.0. Kultūrainavas pasaulē un Latvijā
-
5.1. Dabas resursu krājumi, veidi, izplatība, plūsmas. Neatjaunīgie resursi.
-
5.2. Ilgtspējīga resursu izmantošana. Neizsmeļamie un atjaunīgie resursi
-
6.1. Pasaules saimniecības struktūra, organizēšanas principi mūsdienās
-
6.2. Transporta ģeogrāfija pasaulē
-
6.3. Preču plūsmas pasaulē
-
8.1. Kāpēc notiek klimata pārmaiņas?
-
6.4. Starptautiskais tūrisms
-
6.5. Globalizācijas procesi pasaulē
-
8.2. Dabas resursi, to izvietojums
-
8.3. Biomu izvietojums pasaulē
-
8.4. Tuksnešu biomas
-
8.5. Mežu biomas
-
8.6. Zālāju biomas un tundra
A. Puzarele
A. Šalme
D. Auziņa
-
No kā veidoti priekšmeti? Kādas ir materiālu īpašības? Kā tās izmanto?
D. Kalēja
-
4.3.Kā mēra leņķi - JAUNIE
-
4.7. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?
-
5.4. Kā vienu skaitli izsaka kā otra skaitļa daļu?
-
5.8. Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?
-
Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?
-
5.7. Kā lieto decimāldaļas un procentus?
-
D. K. Ko nozīmē pārveidot izteiksmi ar mainīgo lielumu?
E. Svilāns
I. Kezina
I. Kreicberga
-
Kā nosaka dažādu figūru laukumu?
-
Kā veido telpiskus modeļus?
-
Kā veido vietas plānu? 3.3.
-
Kādi lielumi raksturo figūru?
-
Kā saskaita un atņem trīsciparu skaitļus?
I. Vehi
I. Zepa
-
2. semestris
-
9.1. Kā organismi saistīti ar vidi, kurā tie dzīvo?
-
9.2. Kā rodas jauns organisms?
-
9.3. Kā notiek organisma darbības regulācija?
K. Veide
-
Apmācībām
-
9.1. Kāpēc valsts ģeogrāfiskais stāvoklis ir nozīmīgs tās attīstībā?
-
9.2.Kā Latvijā pieejamos resursus izmanto saimniecībā?
-
9.3.Kā demogrāfiskie un migrācijas procesi maina valsts iedzīvotāju skaitu un sastāvu Latvijā?
-
Starpdisciplinārais darbs
L. Kališuka
-
Morfoloģija – Lietvārds
-
Morfoloģija – Īpašības vārds
-
Morfoloģija – Skaitļa vārds
-
Morfoloģija – Vietniekvārds
-
Morfoloģija – Apstākļa vārds
-
Morfoloģija – Darbības vārds
-
Morfoloģija – Palīgvārdi un izsauksmes vārds
-
Morfoloģija – Vārddarināšana
-
Sintakse – Vienlīdzīgi teikuma locekļi
-
Sintakse – Savrupinājumi
-
Sintakse – Iespraudumi un paskaidrojošās vārdu grupas
-
Sintakse – Tiešā runa, citāti
-
Sintakse – Salikts sakārtots teikums
-
Sintakse – Salikts pakārtots teikums
-
Sintakse – Jaukts salikts teikums
-
Fonētika
-
Sarunvalodas stils mutvārdos un rakstos
L. Koroševska
-
Siltums
-
Gāzes darbs
-
Pirmais termodinamikas likums ideālai gāzei
-
Agregātstāvokļa maiņa
-
Elektromagnētiskie viļņi
-
Apgaismojums un attēli
-
Atoms un Visums
-
Maiņstrāva
-
Viļņu optika
-
Līdzstrāvas un maiņstrāvas izmantošana tehnikā
-
Modernā fizika
-
Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos. Fāžu pārejas
-
Mehāniskās svārstības un viļņi
L. Krastiņa
-
1.1.3. Valodas tuvākajā apkārtnē. Teikums
-
1.1.6. Noteikumi, pienākumi un tiesības. Stāstīšana. Dienasgrāmata. Vārdu saīsinājumi
-
Monitoringa testi
-
1.1.1. Vārdi iepazīstoties. Mans vārds
-
1.1.2. Stāstīšana un rakstīšana. Iepazīsim savu skolu!
-
1.1.4. Mans ceļš uz skolu. Valodas skaņas, zilbe
-
1.1.5. Stāstīšana. Zilbes un vārdi. Aiz loga
-
1.3.1. Literārā tēla raksturojums. Vārdi ar pretēju nozīmi
-
1.4.2. papildināt
L. Lāce-Jeruma
-
7.1. Kas ir organisma pamatvienība, un kā to pēta?
-
8.3. Kā notiek vielu transports organismos?
-
9.1. Kā organismi ir saistīti ar vidi, kurā tie dzīvo?
-
9.1. Nokopētā mape
-
9.4. Kāpēc organismi ir tik daudzveidīgi?
-
Nelietotie no 9.1.
-
Uzdevumi no 9.4., kas nederēja
L. Ozola
L. Plūme
-
Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai?
-
Lietvārdu, īpašības vārdu, darbības vārdu darināšana
-
Novecojuši vārdi. Jaundarinājumi, okazionālismi.
L. Salmane
L. Šmukste
-
4.6. Ko nozīmē daļa no veselā?
-
3.4. Ko nozīmē daļa no veselā?
M. Marčenko
-
Pagaidu darbi
-
6.8. Kā plāno darbību izpildi ar visu veidu skaitļiem
-
6.2. Kā reizina un dala parastās daļas?
M. Rukmane
N. Meļņika
O. Bārbale
-
Kā attēlo un raksturo telpiskus ķermeņus?
-
Kāpēc nepieciešami skaitļi, kuri ir mazāki nekā nulle?
-
6.3.1. Decimāldaļu reizināšana
-
6.3.2. Decimāldaļu dalīšana
R. Kalniņa
R. Ozoliņa
-
Kā rodas un izplatās gaisma un skaņa?
-
Kur Visumā atrodas Zeme?
-
Kas jāievēro cilvēkam, uzņemot uzturu?
-
Kā izmanto materiālus?
-
Kas ir dabas resursi, kā tos izmanto?
S. Berena
-
7.4. Kā organismi elpo?
-
8.1. Kā barojas organismi?
-
8.2. Kā organismi uztver apkārtējo vidi?
Z. Justamente
-
Kas ir teikuma gramatiskais centrs?
Tēmas pārbaudei I
-
Ķīmija
-
4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?
-
Gatavošanās 1. klasei
-
Koordinātu plakne. Figūru novietojums koordinātu plaknē, figūru īpašības
-
ĶĪMIJA
-
8.2. No kā sastāv vielas? (Teorijas MG)
-
8.1.3. Dabas resursu nodrošinājums un izmantošana
-
Kas palīdz lasīt un saprast, stāstīt un rakstīt par notikumiem tagadnē, pagātnē, nākotnē?
-
Kā sadzīves situācijās izmanto procentus?
-
Ķīmijas olimpiāde 10. klasei 2021. gada
-
Ķīmijas olimpiāde 11. klasei 2021. gada