Apmācība

  1. Darbs ar "GenExis"

A. Bergmane

  1. Kā Latvija sadarbojas ar kaimiņvalstīm?

  2. Sašķeltā pasaule

  3. Augstākā līmeņa (vēsture II) eksāmens 2024. g.

A. Bernharde

  1. Kā organismi izvada vielmaiņas galaproduktus?

  2. Kāpēc organismi ir tik daudzveidīgi?

A. Karule

  1. Ziemas noskaņas mūzikā

  2. Deja

  3. Muzicēšana

A. Jakovļeva

  1. 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?

    1. 8.1.1. Sociolekts. Slengs

    2. 8.1.2. Metafora. Darbības vārda izteiksmes

    3. 8.1.3. Vienkāršs un salikts teikums. Interpunkcija saliktos teikumos

    4. 8.1.4. Zīmīte, īsziņa, vēstule. Vārdu saīsinājumi

    5. 8.1.5. Neverbālā komunikācija. Informācijas nodošanas formas rakstveidā

  2. 2023 Augstākā līmeņa (latviešu valoda un literatūra II) eksāmens 2023. g

  3. 2025 Gatavošanās 9. klases 2025. gada CE latviešu valodā

    1. Vārddarināšana jeb etimoloģija. Vārda sastāvs. Salikteņi. Saīsinājumi. Abreviatūra

    2. Morfoloģija I – lietvārda gramatiskās kategorijas, darināšana un ortogrāfija (pareizrakstība)

    3. Morfoloģija II – vietniekvārda, skaitļa vārda gramatiskās kategorijas

    4. Morfoloģija III – īpašības vārda un apstākļa vārda gramatiskās kategorijas

    5. Morfoloģija IV – darbības vārda gramatiskās kategorijas

    6. Morfoloģija VI – darbības vārds divdabja formā gramatiskās kategorijas un veidošana

    7. Morfoloģija VII – palīgvārdu (saikļi, prievārdi, partikulas) lietojums. Izsauksmes vārdi

    8. Stilistika, valodas stili (funkcionālie un emocionāli ekspresīvie)

  4. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta?

    1. Kas ir vizītkarte?

    2. Informācijas apmaiņa sociālajos tīklos

    3. Kritiski un izglītojoši raksti tīmekļa žurnālos

  5. Kas raksturīgs preses izdevumu valodai?

    1. Leksikogrāfiskās informācijas izmantošana. Vārda etimoloģija, nozīme. Preses izdevumu veidi, saturs

    2. Preses izdevumu un rakstu veidols. Lielo sākumburtu lietojums izdevumu un rakstu nosaukumos

    3. Senie un mūsdienu preses izdevumi. Neparasto vārdu vārdnīca

A. Koroļkova

  1. Apmācībām

  2. Kā veido teksta dokumentus un prezentācijas, sadarbojoties tiešsaistē?

  3. Kā veido tabulas un strukturē informāciju izklājlapās?

  4. Kā izstrādā mājaslapu?

A. Kuzmins

  1. 3.2. Procesi hidrosfērā

  2. 3.3. Procesi atmosfērā

  3. 3.4. Sauszemes un ūdens ekosistēmas

  4. 4.0. Kultūrainavas pasaulē un Latvijā

  5. 5.1. Dabas resursu krājumi, veidi, izplatība, plūsmas. Neatjaunīgie resursi.

  6. 5.2. Ilgtspējīga resursu izmantošana. Neizsmeļamie un atjaunīgie resursi

  7. 6.1. Pasaules saimniecības struktūra, organizēšanas principi mūsdienās

  8. 6.2. Transporta ģeogrāfija pasaulē

  9. 6.3. Preču plūsmas pasaulē

  10. 8.1. Kāpēc notiek klimata pārmaiņas?

  11. 6.4. Starptautiskais tūrisms

  12. 6.5. Globalizācijas procesi pasaulē

  13. 8.2. Dabas resursi, to izvietojums

  14. 8.3. Biomu izvietojums pasaulē

  15. 8.4. Tuksnešu biomas

  16. 8.5. Mežu biomas

  17. 8.6. Zālāju biomas un tundra

A. Podlužnaja

  1. 7.5. Kāpēc dažādās Zemes vietās ir novērojams atšķirīgs klimats?

A. Puzarele

  1. Informācijas apkopošana, prezentācijas veidošana

  2. Salikts teikums, vienlīdzīgi teikuma locekļi un pieturzīmes

  3. Virsraksta atbilsme teksta saturam

A. Šalme

  1. Latviešu valodas un citu valodu statuss Latvijā

  2. Latviešu valoda citu valodu saimē

D. Birģele

  1. Valoda kā sistēma

  2. Sintakse un tekstveide

D. Kalēja

  1. 4.7. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?

    1. Spriešana, izmantojot laukuma īpašības.

    2. Laukuma mērvienības

    3. Taisnstūra laukuma aprēķināšanas formula, tās lietojums.

    4. Daudzstūra (kombinētas figūras) laukums

  2. 5.4. Kā vienu skaitli izsaka kā otra skaitļa daļu?

    1. Daļas un veselā skaitliskā vērtība - papildinājums

    2. Viens skaitlis kā otra skaitļa daļa

    3. Daļa kā dalīšanas darbības pieraksts - papildinājums

  3. 5.8. Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?

    1. 5.8.1. Koordinātu plakne. Skaits, samaksa, cena

    2. 5.8.2. Laiks, ceļš, ātrums. Sakarības mums apkārt.

  4. Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?

    1. Pārvietot uz 4.8.

    2. Pārvietot uz 6.8.

  5. 5.7. Kā lieto decimāldaļas un procentus?

    1. Decimāldaļas, to attēlojums uz skaitļu taisnes un salīdzināšana

    2. Decimāldaļu saskaitīšana un atņemšana

    3. Procenti

    4. Procentu uzdevumi

    5. Sektoru diagramma

  6. D. K. Ko nozīmē pārveidot izteiksmi ar mainīgo lielumu?

    1. Skaitliskas un algebriskas izteiksmes

    2. Algebriskas izteiksmes un to vērtība

    3. Algebrisku izteiksmju pārveidojumi

    4. Identiski vienādas izteiksmes

Dz. Ozola

  1. papild. uzd. 9.3.1.

  2. 8.2.3. Skaitļa pieraksts normālformā

  3. 8.2.4. Funkcijas y=x2; y=x3

E. Kaša

  1. Valsts eksāmens angļu valodā. Augstākais apguves līmenis. 2024.gads.

E. Svilāns

  1. Pārmaiņas Pirmā pasaules kara ietekmē

  2. Hercogistes un lielvalstu varas laiks Latvijas teritorijā

  3. Latviešu nācijas veidošanās

G. Voldeka

  1. Tehnoloģijas un es

  2. Daba un es

I. Briede

  1. 8.5. Drošība un es

I. Darviņa

  1. 4.3. Kā mēra leņķi?

    1. 4.3.1. Paralēlas un perpendikulāras taisnas līnijas

I. Kezina

  1. Īpašības un apstākļu vārdi, biežuma apstākļu vārdi, modālie darbības vārdi

  2. Personiskā drošība realitātē un virtuālajā vidē, iekšējās kārtības noteikumi, noziegumi

I. Klestrova

  1. Es krāsās un līnijās. Glezniecība

  2. Krāsu kompozīcija

I. Koreņika

  1. Lietišķais stils oficiālos darījumos un dokumentos

I. Kreicberga

  1. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?

    1. Taisnstūra laukums

    2. Daudzstūra laukums

  2. Kā veido telpiskus modeļus?

    1. Telpiskas figūras

    2. Telpisku figūru izklājumi,kā telpiska figūra izskatās no dažādām pusēm

  3. Kā veido vietas plānu? 3.3.

    1. Trīsciparu un četrciparu skaitļi

    2. Daudzciparu skaitļu reizināšana un dalīšana ar 10, 100 un pilniem desmitiem

    3. Telpas plāns

  4. Kādi lielumi raksturo figūru?

    1. Daudzstūri, leņķi un riņķis

    2. Taisnstūra laukums

    3. Tilpums

  5. Kā saskaita un atņem trīsciparu skaitļus?

    1. Trīsciparu skaitļa pieraksts

    2. Trīsciparu skaitļu saskaitīšanas un atņemšanas paņēmieni

    3. Trīsciparu skaitļu saskaitīšana un atņemšana dažādās situācijās

I. Melne

  1. Kinomāksla

I. Vehi

  1. 4.2. Es un ikdiena

    1. 4.2.1. Mana ikdiena

    2. 4.2.2. Mani pienākumi

    3. 4.2.3. Mani svētki, valoda un valstis

  2. Es mājās

    1. Ikdienas darbības, profesijas

    2. Laiks – pulkstenis, diena, mēnesis

    3. Vienkāršā tagadne

I. Zepa

  1. 2. semestris

    1. Ķīmija8

    2. Ķīmija9

  2. 9.1. Kā organismi saistīti ar vidi, kurā tie dzīvo?

    1. 9.1.1. Kāda ir ekosistēmas struktūra?

    2. 9.1.2. Kādas ir organismu savstarpējās attiecības ekosistēmā?

    3. 9.1.3. Kā notiek ekosistēmas nomaiņa un kāpēc ir svarīga organismu daudzveidība ekosistēmā?

  3. 9.2. Kā rodas jauns organisms?

    1. 9.2.1. Kā dažādi organismi vairojas?

    2. 9.2.2. Kā notiek cilvēku vairošanās un kā saglabāt dzimumorgānu veselību?

    3. 9.2.3. Kā notiek dzīvnieku vairošanās?

    4. 9.2.4. Kā notiek augu vairošanās?

  4. 9.3. Kā notiek organisma darbības regulācija?

    1. 9.3.1. Kā organisma darbību regulē nervu sistēma un kā saglabāt nervu sistēmas veselību?

    2. 9.3.2. Kā organismu regulē endokrīnā (hormonālā) sistēma?

    3. 9.3.3. Kāda ir dzīvnieku nervu sistēmas daudzveidība?

    4. 9.3.4. Kā notiek augu regulācija?

J. Žandarova

  1. 7.4.3. Brīvdienu veidi, viesnīcas

K. Veide

  1. Apmācībām

  2. 9.1. Kāpēc valsts ģeogrāfiskais stāvoklis ir nozīmīgs tās attīstībā?

  3. 9.2.Kā Latvijā pieejamos resursus izmanto saimniecībā?

    1. 9.2.1 Saimniecība un tās izvietojumu ietekmējošie faktori

    2. 9.2.2 Dabas resursi un to ieguve

    3. 9.2.3 Rūpniecība Latvijā

  4. 9.3.Kā demogrāfiskie un migrācijas procesi maina valsts iedzīvotāju skaitu un sastāvu Latvijā?

    1. 9.3.1.Iedzīvotāju skaita izmaiņas Latvijā un pasaulē

    2. 9.3.2. Demogrāfiskie procesi

    3. 9.3.3. Latvijas apdzīvotība un apdzīvojums

  5. Starpdisciplinārais darbs

L. Gulbe

  1. Sports un ikdiena

  2. Health and fitness in sports

  3. Social and cultural impacts of Sport

L. Kališuka

  1. Morfoloģija – Lietvārds

  2. Sintakse

    1. Vienlīdzīgi teikuma locekļi

    2. Savrupinājumi

    3. Iespraudumi un paskaidrojošās vārdu grupas

    4. Tiešā runa, citāti

  3. Morfoloģija – Īpašības vārds

  4. Morfoloģija – Skaitļa vārds

  5. Morfoloģija – Vietniekvārds

  6. Morfoloģija – Apstākļa vārds

  7. Morfoloģija – Darbības vārds

  8. Morfoloģija – Palīgvārdi un izsauksmes vārds

  9. Morfoloģija – Vārddarināšana

  10. Fonētika

  11. Sarunvalodas stils mutvārdos un rakstos

L. Koroševska

  1. Siltums

  2. Gāzes darbs

  3. Pirmais termodinamikas likums ideālai gāzei

  4. Agregātstāvokļa maiņa

  5. Elektromagnētiskie viļņi

    1. EMV raksturlielumi un īpašības

    2. Svārstību kontūrs

    3. Mikroviļņi. Radioviļņi

    4. Gaismas viļņi

    5. Gaismas viļņi

  6. Apgaismojums un attēli

    1. Apgaismojums

    2. Gaismas atstarošanās. Spoguļi

    3. Gaismas laušana

    4. Optiskās lēcas. Optiskie instrumenti

  7. Atoms un Visums

    1. Atoma un Visuma uzbūve. Atomu un vielas spektri. Kodolreakcijas un jonizējošais starojums

    2. Mākslīgās kodolreakcijas. Kodolsintēze un zvaigžņu evolūcija

  8. Maiņstrāva

  9. Viļņu optika

    1. Gaismas un mehāniskie viļņi

    2. Interference. Difrakcija. Polarizācija

  10. Līdzstrāvas un maiņstrāvas izmantošana tehnikā

  11. Modernā fizika

    1. Fotoefekts un viļņa–daļiņas duālisms

    2. Vielu spektri

    3. Radioaktīvā sabrukšana un kodolreakcijas

    4. Mūsdienu fizika

  12. Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos. Fāžu pārejas

    1. Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos

    2. Fāžu pārejas

  13. Mehāniskās svārstības un viļņi

  14. Augstākā līmeņa (fizika II) eksāmens 2024. g.

L. Krastiņa

  1. 1.1.3. Valodas tuvākajā apkārtnē. Teikums

  2. 1.1.6. Noteikumi, pienākumi un tiesības. Stāstīšana. Dienasgrāmata. Vārdu saīsinājumi

  3. 1.1.1. Vārdi iepazīstoties. Mans vārds

  4. 1.1.2. Stāstīšana un rakstīšana. Iepazīsim savu skolu!

  5. 1.1.4. Mans ceļš uz skolu. Valodas skaņas, zilbe

  6. 1.3.1. Literārā tēla raksturojums. Vārdi ar pretēju nozīmi

  7. 1.4.2. papildināt

L. Lāce-Jeruma

  1. 7.1. Kas ir organisma pamatvienība, un kā to pēta?

    1. 7.1.1. Kāpēc nepieciešamas bioloģijas zināšanas?

    2. 7.1.2. No kā sastāv šūna?

    3. 7.1.3. Kās jāievēro, lietojot mikroskopu?

    4. 7.1.4. Kā tiek grupēti organismi?

  2. 8.3. Kā notiek vielu transports organismos?

    1. 8.3.1. Kāda ir cilvēka asinsrites orgānu sistēmas uzbūve?

    2. 8.3.2. Kā saglabāt asinsrites orgānu sistēmas veselību?

    3. 8.3.3. Kā notiek vielu transports dažādos dzīvniekos un sēnēs?

    4. 8.3.4. Kā notiek vielu transports augos?

  3. 9.1.1. Kāda ir ekosistēmas struktūra?

  4. 9.4. Kāpēc organismi ir tik daudzveidīgi?

    1. 9.4.1. Cik daudzveidīgas ir šūnas un audi?

    2. 9.4.2. Organismu iedzimtība un mainība

  5. Augstākā līmeņa (bioloģija II) eksāmens 2024. g.

L. Ozola

  1. 1.5.3. Atņemšana 20 apjomā

  2. 1.5.2. Viencipara skaitļu saskaitīšana, ja rezultāts pārsniedz 10

  3. 1.5.1. Viencipara skaitļa pieskaitīšana pie divciparu skaitļa 20 apjomā

  4. 1.7.2. Garuma mērīšana (cm, dm, m) Līdz 100

  5. 1.7.4. Saskaitīšana un atņemšana 100 apjomā. Sadzīves uzdevumi

L. Plūme

  1. Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai?

    1. Informācijas ieguve, apkopošana, tālāk nodošana, dezinformācija

    2. Vietniekvārdi

    3. Informācijas apkopošana un tālāk nodošana

    4. uzdevumi

  2. Lietvārdu, īpašības vārdu, darbības vārdu darināšana

  3. Novecojuši vārdi. Jaundarinājumi, okazionālismi.

L. Salmane

  1. Pazīmju iedzimšana

  2. Organismu imunitāte

  3. Dzīvo organismu uzbūve, šūnu diferenciācija un ķīmiskais sastāvs.

  4. Dzīvo organismu un šūnu vielmaiņa. Biotehnoloģijas.

L. Sviķe

  1. Perspektīvas radošs pielietojums

  2. Dažādu tautu ornamenti

L. Šmukste

  1. 4.6. Ko nozīmē daļa no veselā?

    1. 4.6.3. Veselais ir lieluma skaitliskā vērtība

    2. 4.6.4. Veselais ir skaitlis

  2. 3.4. Ko nozīmē daļa no veselā?

    1. 3.4.1. Dalīšana vienādās daļās, veselais un daļa

    2. 3.4.2. Daļskaitļa pieraksts. Dalskaitļus var saskaitīt. Daļskaitļi uz skaitļu taisnes.

    3. 3.4.3. Daļu salīdzināšana

    4. 3.4.4. Desmitdaļu pieraksts decimāldaļu formā

    5. 3.4.5. Daļa no skaita

M. Marčenko

  1. Pagaidu darbi

  2. 6.8. Kā plāno darbību izpildi ar visu veidu skaitļiem

    1. 6.8.1. Veselo skaitļu reizināšana un dalīšana

    2. 6.8.2. Pozitīvu un negatīvu daļskaitļu reizināšana un dalīšana

    3. 6.8.3. Skaitliskas izteiksmes (visu veidu skaitļi, visas darbības)

  3. 6.2. Kā reizina un dala parastās daļas?

    1. 2030 Daļas reizināšana un dalīšana ar veselu skaitli Citi autori

    2. 6.2.2. Parasto daļu reizināšana, tās ģeometrriskais modelis; jauktu skaitļu reizināšana

    3. 6.2.3. Parasto daļu dalīšana

M. Rukmane

  1. Kā strādā datortīkli?

  2. Kā tekstam pievieno formulas un vēres un kā papildina pareizrakstības vārdnīcu?

  3. Kā lieto standartfunkcijas aprēķinu veikšanai?

  4. Kā izvēlas un lieto piemērotāko rīku attēla un videomateriāla apstrādei?

N. Meļņika

  1. 7.0.1. Darbības vārds

  2. 7.0.2. Perfekts

  3. 7.0.3. Vienkāršā pagātne

  4. 7.0.4. Lietvārds

  5. 8.4. Kultūra un es

O. Bārbale

  1. Kā attēlo un raksturo telpiskus ķermeņus?

    1. Taisnstūra paralēlskaldņa īpašības

    2. Virsmas laukums

    3. Tilpums

  2. Kāpēc nepieciešami skaitļi, kuri ir mazāki nekā nulle?

    1. Pretēji skaitļi. Pozitīvi un negatīvi skaitļi, to novietojums uz skaitļu taisnes

  3. 6.3.1. Decimāldaļu reizināšana

  4. 6.3.2. Decimāldaļu dalīšana

R. Maurītis

  1. Ritms, mūzika un kustības

R. Kalniņa

  1. 8.3. Kā notiek vielu ķīmiskās pārvērtības?

  2. Augstākā līmeņa (ķīmija II) eksāmens 2024. g.

  3. Testa uzd.

R. Ozoliņa

  1. Kā rodas un izplatās gaisma un skaņa?

    1. Kā izplatās gaisma?

    2. Kā rodas un izplatās skaņa? Kā atšķiras skaņas?

  2. Kur Visumā atrodas Zeme?

    1. Visums un Saules sistēma

    2. Saules un Mēness ietekme uz Zemes procesiem

  3. Kas jāievēro cilvēkam, uzņemot uzturu?

S. Berena

  1. 7.4. Kā organismi elpo?

    1. Kā elpo cilvēki

    2. Kā elpo dzīvnieki, augi un sēnes

  2. 8.1. Kā barojas organismi?

    1. Kā barojas cilvēki?

    2. Kā barojas dzīvnieki, augi un citi organismi?

  3. 8.2. Kā organismi uztver apkārtējo vidi?

    1. Kā cilvēki uztver apkārtējo vidi?

    2. Kā dzīvnieki, augi un mikroorganismi uztver apkārtējo vidi?

Z. Justamente

  1. Kas ir teikuma gramatiskais centrs?

    1. Teikuma uzbūve, vārdu pareizrakstība

    2. Īpašības vārdi, vēstule, īsziņa, apsveikums

    3. Informācijas ieguve, teksta izpratne, teksta noskaņa

Tēmas pārbaudei I

  1. Ķīmija

    1. 8.2. No kā sastāv vielas?

    2. 8.3. Kā notiek vielu ķīmiskās pārvērtības?

    3. 8.4. Skābes un bāzes

    4. 8.5. Kā izmanto ūdeni?

  2. 4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?

  3. Gatavošanās 1. klasei

  4. Koordinātu plakne. Figūru novietojums koordinātu plaknē, figūru īpašības

  5. ĶĪMIJA

    1. 9.3. Kas ir organiskās vielas?

    2. 9.4. Kāpēc vielas un to pārvērtības ir daudzveidīgas?

  6. 8.2. No kā sastāv vielas? (Teorijas MG)

  7. 8.1.3. Dabas resursu nodrošinājums un izmantošana

  8. Kas palīdz lasīt un saprast, stāstīt un rakstīt par notikumiem tagadnē, pagātnē, nākotnē?

    1. 2.4.1. Vēstījuma plāns. Teikuma paplašinājums

    2. 2.4.2. Darbības vārda laiks, skaitlis, persona

    3. 2.4.3. Satura rādītājs. Tēla raksturojums

    4. 2.4.4. Vienlīdzīgi teikuma locekļi

  9. Kā sadzīves situācijās izmanto procentus?

    1. Skaitlis kā otra skaitļa procenti

    2. Procentu lietojums dažādos kontekstos

  10. Ķīmijas olimpiāde 10. klasei 2021. gada

  11. Ķīmijas olimpiāde 11. klasei 2021. gada