Apmācība
A. Bergmane
-
Kā Latvija sadarbojas ar kaimiņvalstīm?
-
Kā plānot un patērēt resursus saprātīgi?
-
Starpdisciplinārais diagnosticējošais darbs, 2024. gads
-
Augstākā līmeņa (sociālās zinātnes II) eksāmens 2024. g.
-
Augstākā līmeņa (vēsture II) eksāmens 2024. g.
A. Bernharde
A. Cvetkova
A. Jakovļeva
-
Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta?
-
Kas raksturīgs preses izdevumu valodai?
-
8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?
-
Eksāmens latviešu valodā 2024.g.
-
Kā izkopt savu individuālo valodas stilu, lai saziņa būtu veiksmīga?
-
Kas raksturīgs lietišķās valodas stilam runā un rakstos?
A. Koroļkova
-
Apmācībām
-
Kā veido teksta dokumentus un prezentācijas, sadarbojoties tiešsaistē?
-
Kā veido tabulas un strukturē informāciju izklājlapās?
-
Kā izstrādā mājaslapu?
A. Kuzmins
-
3.2. Procesi hidrosfērā
-
3.3. Procesi atmosfērā
-
3.4. Sauszemes un ūdens ekosistēmas
-
4.0. Kultūrainavas pasaulē un Latvijā
-
5.1. Dabas resursu krājumi, veidi, izplatība, plūsmas. Neatjaunīgie resursi.
-
5.2. Ilgtspējīga resursu izmantošana. Neizsmeļamie un atjaunīgie resursi
-
6.1. Pasaules saimniecības struktūra, organizēšanas principi mūsdienās
-
6.2. Transporta ģeogrāfija pasaulē
-
6.3. Preču plūsmas pasaulē
-
8.1. Kāpēc notiek klimata pārmaiņas?
-
6.4. Starptautiskais tūrisms
-
6.5. Globalizācijas procesi pasaulē
-
8.2. Dabas resursi, to izvietojums
-
8.3. Biomu izvietojums pasaulē
-
8.4. Tuksnešu biomas
-
8.5. Mežu biomas
-
8.6. Zālāju biomas un tundra
A. Podlužnaja
A. Puzarele
A. Šalme
D. Birģele
D. Kalēja
-
4.7. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?
-
5.4. Kā vienu skaitli izsaka kā otra skaitļa daļu?
-
5.8. Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?
-
Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?
-
5.7. Kā lieto decimāldaļas un procentus?
-
D. K. Ko nozīmē pārveidot izteiksmi ar mainīgo lielumu?
Dz. Ozola
-
Rezerves uzdevumi konkursam
-
papild. uzd. 9.3.1.
-
8.2.3. Skaitļa pieraksts normālformā
-
8.2.4. Funkcijas y=x2; y=x3
E. Kaša
E. Svilāns
-
Hercogistes un lielvalstu varas laiks Latvijas teritorijā
-
Latviešu nācijas veidošanās
-
Revolūcijas un modernizācija
-
Krusta kari un Livonija
G. Voldeka
I. Darviņa
-
4.3. Kā mēra leņķi?
I. Kezina
-
Teātris, cirks, ielas māksla
-
Personiskā drošība realitātē un virtuālajā vidē, iekšējās kārtības noteikumi, noziegumi
I. Klestrova
I. Koreņika
I. Kreicberga
-
Kā nosaka dažādu figūru laukumu?
-
Kā veido telpiskus modeļus?
-
Kā veido vietas plānu? 3.3.
-
Kādi lielumi raksturo figūru?
-
Kā saskaita un atņem trīsciparu skaitļus?
I. Melne
I. Vehi
-
4.2. Es un ikdiena
I. Zepa
-
2. semestris
-
9.1. Kā organismi saistīti ar vidi, kurā tie dzīvo?
-
9.2. Kā rodas jauns organisms?
-
9.3. Kā notiek organisma darbības regulācija?
K. Veide
-
Apmācībām
-
9.1. Kāpēc valsts ģeogrāfiskais stāvoklis ir nozīmīgs tās attīstībā?
-
9.3.Kā demogrāfiskie un migrācijas procesi maina valsts iedzīvotāju skaitu un sastāvu Latvijā?
L. Gulbe
L. Kališuka
-
Fonētika
-
Morfoloģija
-
Sarunvalodas stils mutvārdos un rakstos
-
Eksāmens latviešu valodā (optimālais līmenis) 2024. g.
L. Koroševska
-
Siltums
-
Gāzes darbs
-
Pirmais termodinamikas likums ideālai gāzei
-
Agregātstāvokļa maiņa
-
Elektromagnētiskie viļņi
-
Apgaismojums un attēli
-
Atoms un Visums
-
Maiņstrāva
-
Viļņu optika
-
Līdzstrāvas un maiņstrāvas izmantošana tehnikā
-
Modernā fizika
-
Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos. Fāžu pārejas
-
Mehāniskās svārstības un viļņi
-
Eksāmens 2024
-
Monitoringa darbs fizikā 2024
-
Monitoringa darbs dabaszinībās 2024
L. Krastiņa
-
1.1.2. Iepazīsim savu skolu!
-
1.1.3. Valodas tuvākajā apkārtnē. Teikums
-
1.1.6. Noteikumi, pienākumi un tiesības. Stāstīšana. Dienasgrāmata. Vārdu saīsinājumi
-
1.1.1. Vārdi iepazīstoties. Mans vārds
-
1.3.1. Literārā tēla raksturojums. Vārdi ar pretēju nozīmi
-
1.4.2. papildināt
L. Lāce-Jeruma
-
7.1. Kas ir organisma pamatvienība, un kā to pēta?
-
8.3. Kā notiek vielu transports organismos?
-
9.1.1. Kāda ir ekosistēmas struktūra?
-
9.kl starpdisc 2024
-
Bio II eksāmens 2023
-
Monitoringa darbs vidusskola dabaszinātnes
L. Ozola
-
1.5.3. Atņemšana 20 apjomā
-
1.5.2. Viencipara skaitļu saskaitīšana, ja rezultāts pārsniedz 10
-
1.5.1. Viencipara skaitļa pieskaitīšana pie divciparu skaitļa 20 apjomā
-
1.7.2. Garuma mērīšana (cm, dm, m) Līdz 100
-
1.7.4. Saskaitīšana un atņemšana 100 apjomā. Sadzīves uzdevumi
L. Plūme
-
Lietvārdu, īpašības vārdu, darbības vārdu darināšana
-
Novecojuši vārdi. Jaundarinājumi, okazionālismi.
L. Salmane
-
Pazīmju iedzimšana
-
Organismu imunitāte
-
Dzīvo organismu uzbūve, šūnu diferenciācija un ķīmiskais sastāvs.
-
Dzīvo organismu un šūnu vielmaiņa. Biotehnoloģijas.
L. Sviķe
-
Modernisms mākslā un tā rašanās iemesli
-
Identitāte un laikmets mākslā
-
Fantāzijas tēlu zīmēšana
-
Arhitektūra. Makets
-
Perspektīvas radošs pielietojums
-
Dažādu tautu ornamenti
L. Šmukste
-
4.6. Ko nozīmē daļa no veselā?
-
3.4. Ko nozīmē daļa no veselā?
M. Marčenko
-
Pagaidu darbi
-
6.8. Kā plāno darbību izpildi ar visu veidu skaitļiem
-
6.2. Kā reizina un dala parastās daļas?
M. Rukmane
-
Kā strādā datortīkli?
-
Kā tekstam pievieno formulas un vēres un kā papildina pareizrakstības vārdnīcu?
-
Kā lieto standartfunkcijas aprēķinu veikšanai?
-
Kā izvēlas un lieto piemērotāko rīku attēla un videomateriāla apstrādei?
N. Meļņika
O. Bārbale
-
Kā attēlo un raksturo telpiskus ķermeņus?
-
Kāpēc nepieciešami skaitļi, kuri ir mazāki nekā nulle?
-
6.3.1. Decimāldaļu reizināšana
-
6.3.2. Decimāldaļu dalīšana
R. Maurītis
R. Kalniņa
-
2024. GADA AUGSTĀKĀ LĪMEŅA CENTRALIZĒTĀ EKSĀMENA ĶĪMIJĀ
-
8.3. Kā notiek vielu ķīmiskās pārvērtības?
-
Testa uzd.
R. Ozoliņa
-
Kā rodas un izplatās gaisma un skaņa?
-
Kur Visumā atrodas Zeme?
-
Kas jāievēro cilvēkam, uzņemot uzturu?
S. Berena
-
7.4. Kā organismi elpo?
-
8.1. Kā barojas organismi?
-
8.2. Kā organismi uztver apkārtējo vidi?
Tēmas pārbaudei I
-
Ķīmija
-
4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?
-
Gatavošanās 1. klasei
-
Koordinātu plakne. Figūru novietojums koordinātu plaknē, figūru īpašības
-
ĶĪMIJA
-
8.2. No kā sastāv vielas? (Teorijas MG)
-
8.1.3. Dabas resursu nodrošinājums un izmantošana
-
Kas palīdz lasīt un saprast, stāstīt un rakstīt par notikumiem tagadnē, pagātnē, nākotnē?
-
Kā sadzīves situācijās izmanto procentus?
-
Ķīmijas olimpiāde 10. klasei 2021. gada
-
Ķīmijas olimpiāde 11. klasei 2021. gada