Apmācība

  1. Darbs ar "GenExis"

A. Bergmane

  1. Kā Latvija sadarbojas ar kaimiņvalstīm?

  2. Kā plānot un patērēt resursus saprātīgi?

  3. Starpdisciplinārais diagnosticējošais darbs, 2024. gads

A. Bernharde

  1. Kā organismi izvada vielmaiņas galaproduktus?

  2. Kāpēc organismi ir tik daudzveidīgi?

A. Cvetkova

  1. Sabiedrība viduslaikos

A. Jakovļeva

  1. Kā iedala saliktus teikumus pēc uzbūves? Ko ievēro, rakstot neformālu vēstuli?

    1. Skaitļa vārdu grupas, lietojums un pareizrakstība

    2. Saliktu teikumu uzbūve, funkcionalitāte; pieturzīmju lietojums; iesaiste tekstā. Secinājumi

    3. Vēstules uzbūve, valodas īpatnības. Informācijas nodošanas veidi

  2. Eksāmens latviešu valodā 2024.g.

  3. 7.4. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta?

    1. Kas ir vizītkarte?

    2. Informācijas apmaiņa sociālajos tīklos

    3. Kritiski un izglītojoši raksti tīmekļa žurnālos

  4. Kā izkopt savu individuālo valodas stilu, lai saziņa būtu veiksmīga?

    1. Diskusija; viedokļa izteikšana. Tiešā runa, netiešā runa. Darbības vārda atstāstījuma izteiksme

    2. Autora individuālā stila analīze un vērtējums

    3. Individuālā stila izpausme komentāros un emuāros. Argumentētā eseja

  5. Kas raksturīgs lietišķās valodas stilam runā un rakstos?

    1. Teksts, tā saturs un valoda. Kopā un šķirti rakstāmi vārdi

    2. Atslēgvārdi. Sludinājums. Motivācijas vēstule

    3. Dzīvesgājums (CV)

  6. Kas raksturīgs preses izdevumu valodai?

    1. Leksikogrāfiskās informācijas izmantošana. Vārda etimoloģija, nozīme. Preses izdevumu veidi, saturs

    2. Preses izdevumu un rakstu veidols. Lielo sākumburtu lietojums izdevumu un rakstu nosaukumos

    3. Senie un mūsdienu preses izdevumi. Neparasto vārdu vārdnīca

A. Koroļkova

  1. Apmācībām

  2. Kā veido teksta dokumentus un prezentācijas, sadarbojoties tiešsaistē?

  3. Kā veido tabulas un strukturē informāciju izklājlapās?

  4. Kā izstrādā mājaslapu?

A. Kuzmins

  1. 3.2. Procesi hidrosfērā

  2. 3.3. Procesi atmosfērā

  3. 3.4. Sauszemes un ūdens ekosistēmas

  4. 4.0. Kultūrainavas pasaulē un Latvijā

  5. 5.1. Dabas resursu krājumi, veidi, izplatība, plūsmas. Neatjaunīgie resursi.

  6. 5.2. Ilgtspējīga resursu izmantošana. Neizsmeļamie un atjaunīgie resursi

  7. 6.1. Pasaules saimniecības struktūra, organizēšanas principi mūsdienās

  8. 6.2. Transporta ģeogrāfija pasaulē

  9. 6.3. Preču plūsmas pasaulē

  10. 8.1. Kāpēc notiek klimata pārmaiņas?

  11. 6.4. Starptautiskais tūrisms

  12. 6.5. Globalizācijas procesi pasaulē

  13. 8.2. Dabas resursi, to izvietojums

  14. 8.3. Biomu izvietojums pasaulē

  15. 8.4. Tuksnešu biomas

  16. 8.5. Mežu biomas

  17. 8.6. Zālāju biomas un tundra

A. Podlužnaja

  1. 7.5. Kāpēc dažādās Zemes vietās ir novērojams atšķirīgs klimats?

A. Puzarele

  1. Virsraksta atbilsme teksta saturam

A. Šalme

  1. Latviešu valodas un citu valodu statuss Latvijā

D. Auziņa

  1. 1.3.1. Kā raksturo apkārt esošus objektus?

  2. 1.3.2. Kā rodas skaņa?

  3. 1.3.3. Kas rada gaismu un kā tā atstarojas? Kas rada siltumu?

D. Birģele

  1. Valoda kā sistēma

  2. Sintakse un tekstveide

D. Kalēja

  1. 4.7. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?

    1. Spriešana, izmantojot laukuma īpašības.

    2. Laukuma mērvienības

    3. Taisnstūra laukuma aprēķināšanas formula, tās lietojums.

    4. Daudzstūra (kombinētas figūras) laukums

  2. 5.4. Kā vienu skaitli izsaka kā otra skaitļa daļu?

    1. Daļas un veselā skaitliskā vērtība

    2. Viens skaitlis kā otra skaitļa daļa

    3. Daļa kā dalīšanas darbības pieraksts

  3. 5.8. Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?

    1. 5.8.1. Koordinātu plakne. Skaits, samaksa, cena

    2. 5.8.2. Laiks, ceļš, ātrums. Sakarības mums apkārt.

  4. Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?

    1. Pārvietot uz 4.8.

    2. Pārvietot uz 6.8.

  5. 5.7. Kā lieto decimāldaļas un procentus?

    1. Decimāldaļas, to attēlojums uz skaitļu taisnes un salīdzināšana

    2. Decimāldaļu saskaitīšana un atņemšana

    3. Procenti

    4. Procentu uzdevumi

    5. Sektoru diagramma

  6. D. K. Ko nozīmē pārveidot izteiksmi ar mainīgo lielumu?

    1. Skaitliskas un algebriskas izteiksmes

    2. Algebriskas izteiksmes un to vērtība

    3. Algebrisku izteiksmju pārveidojumi

    4. Identiski vienādas izteiksmes

Dz. Ozola

  1. papild. uzd. 9.3.1.

  2. 8.2.3. Skaitļa pieraksts normālformā

  3. 8.2.4. Funkcijas y=x2; y=x3

E. Kaša

  1. CE 2024

  2. Ceļa došana un jautāšana

E. Svilāns

  1. Hercogistes un lielvalstu varas laiks Latvijas teritorijā

  2. Krusta kari un Livonija

  3. Revolūcijas un modernizācija

G. Tarvida

  1. Citi cilvēki un es

G. Voldeka

  1. Tehnoloģijas un es

  2. Daba un es

I. Darviņa

  1. 4.3. Kā mēra leņķi?

    1. 4.3.1. Paralēlas un perpendikulāras taisnas līnijas

  2. MĶ_2024

    1. Sag_pir

  3. MĶ_2025_4.kl

    1. 1. kārtas komplekts

    2. Sagatavošanās2

    3. 2.kārta

I. Kezina

  1. Teātris, cirks, ielas māksla

I. Klestrova

  1. Reālistisks klusās dabas gleznojums

I. Koreņika

  1. Lietišķais stils oficiālos darījumos un dokumentos

I. Kreicberga

  1. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?

    1. Taisnstūra laukums

    2. Daudzstūra laukums

  2. Kā veido telpiskus modeļus?

  3. Kā veido vietas plānu? 3.3.

    1. Trīsciparu un četrciparu skaitļi

    2. Daudzciparu skaitļu reizināšana un dalīšana ar 10, 100 un pilniem desmitiem

    3. Telpas plāns

  4. Kādi lielumi raksturo figūru?

    1. Daudzstūri, leņķi un riņķis

    2. Taisnstūra laukums

    3. Tilpums

  5. Kā saskaita un atņem trīsciparu skaitļus?

    1. Trīsciparu skaitļa pieraksts

    2. Trīsciparu skaitļu saskaitīšanas un atņemšanas paņēmieni

    3. Trīsciparu skaitļu saskaitīšana un atņemšana dažādās situācijās

I. Melne

  1. 6.2. Kinomāksla

I. Vehi

  1. 4.2. Es un ikdiena

    1. 4.2.1. Mana ikdiena

    2. 4.2.2. Mani pienākumi

I. Zepa

  1. 2. semestris

    1. Ķīmija8

    2. Ķīmija9

  2. 9.1. Kā organismi saistīti ar vidi, kurā tie dzīvo?

    1. 9.1.1. Kāda ir ekosistēmas struktūra?

    2. 9.1.2. Kādas ir organismu savstarpējās attiecības ekosistēmā?

    3. 9.1.3. Kā notiek ekosistēmas nomaiņa un kāpēc ir svarīga organismu daudzveidība ekosistēmā?

  3. 9.2. Kā rodas jauns organisms?

    1. 9.2.1. Kā dažādi organismi vairojas?

    2. 9.2.2. Kā notiek cilvēku vairošanās un kā saglabāt dzimumorgānu veselību?

    3. 9.2.3. Kā notiek dzīvnieku vairošanās?

    4. 9.2.4. Kā notiek augu vairošanās?

  4. 9.3. Kā notiek organisma darbības regulācija?

    1. 9.3.1. Kā organisma darbību regulē nervu sistēma un kā saglabāt nervu sistēmas veselību?

    2. 9.3.2. Kā organismu regulē endokrīnā (hormonālā) sistēma?

    3. 9.3.3. Kāda ir dzīvnieku nervu sistēmas daudzveidība?

    4. 9.3.4. Kā notiek augu regulācija?

J. Žandarova

  1. Lidostās, stacijās, autoostās (ceļā)

K. Veide

  1. Apmācībām

  2. 9.1. Kāpēc valsts ģeogrāfiskais stāvoklis ir nozīmīgs tās attīstībā?

  3. 9.3.Kā demogrāfiskie un migrācijas procesi maina valsts iedzīvotāju skaitu un sastāvu Latvijā?

    1. 9.3.1.Iedzīvotāju skaita izmaiņas Latvijā un pasaulē

    2. 9.3.2. Demogrāfiskie procesi

L. Gulbe

  1. Eksāmens

  2. Festivāli, dziesmu svētki, mūzikas žanri

L. Kališuka

  1. Sarunvalodas stils mutvārdos un rakstos

  2. Zinātniskais stils un zinātniskā teksta veidošana

  3. Eksāmens latviešu valodā (optimālais līmenis) 2024. g.

L. Koroševska

  1. Siltums

  2. Gāzes darbs

  3. Pirmais termodinamikas likums ideālai gāzei

  4. Agregātstāvokļa maiņa

  5. Elektromagnētiskie viļņi

    1. EMV raksturlielumi un īpašības

    2. Svārstību kontūrs

    3. Mikroviļņi. Radioviļņi

    4. Gaismas viļņi

    5. Gaismas viļņi

  6. Apgaismojums un attēli

    1. Apgaismojums

    2. Gaismas atstarošanās. Spoguļi

    3. Gaismas laušana

    4. Optiskās lēcas. Optiskie instrumenti

  7. Atoms un Visums

    1. Atoma un Visuma uzbūve. Atomu un vielas spektri. Kodolreakcijas un jonizējošais starojums

    2. Mākslīgās kodolreakcijas. Kodolsintēze un zvaigžņu evolūcija

  8. Maiņstrāva

  9. Viļņu optika

    1. Gaismas un mehāniskie viļņi

    2. Interference. Difrakcija. Polarizācija

  10. Līdzstrāvas un maiņstrāvas izmantošana tehnikā

  11. Modernā fizika

    1. Fotoefekts un viļņa–daļiņas duālisms

    2. Vielu spektri

    3. Radioaktīvā sabrukšana un kodolreakcijas

    4. Mūsdienu fizika

  12. Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos. Fāžu pārejas

    1. Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos

    2. Fāžu pārejas

  13. Mehāniskās svārstības un viļņi

  14. Eksāmens 2024

    1. 1. daļa

    2. 2. daļa

    3. 3. daļa

  15. Monitoringa darbs fizikā 2024

    1. 1. daļa. ZINĀŠANAS UN IZPRATNE

    2. 2. daļa. PRASMES

  16. Monitoringa darbs dabaszinībās 2024

    1. 1. daļa. ZINĀŠANAS UN IZPRATNE

    2. 2. daļa. PRASMES

L. Krastiņa

  1. 1.1.3. Valodas tuvākajā apkārtnē. Teikums

  2. 1.1.6. Noteikumi, pienākumi un tiesības. Stāstīšana. Dienasgrāmata. Vārdu saīsinājumi

  3. 1.3.1. Literārā tēla raksturojums. Vārdi ar pretēju nozīmi

  4. 1.4.2. papildināt

L. Lāce-Jeruma

  1. MONITORINGA DARBS VISPĀRĪGAJĀ MĀCĪBU

  2. 7.1.1. Kāpēc nepieciešamas bioloģijas zināšanas?

  3. 7.1.2. No kā sastāv šūna?

  4. 7.1.3. Kās jāievēro, lietojot mikroskopu?

  5. 7.1.4. Kā tiek grupēti organismi?

  6. 7.3.1. Kā darbojas cilvēka balsta un kustību orgānu sistēma, un kā saglabāt tās veselību?

  7. 7.3.2. Kā dzīvnieku balsta un kustību orgāni pielāgoti dzīves videi un kas nodrošina augu balstu?

L. Ozola

  1. 1.5.3. Atņemšana 20 apjomā

  2. 1.5.2. Viencipara skaitļu saskaitīšana, ja rezultāts pārsniedz 10

  3. 1.5.1. Viencipara skaitļa pieskaitīšana pie divciparu skaitļa 20 apjomā

  4. 1.7.2. Garuma mērīšana (cm, dm, m) Līdz 100

  5. 1.7.4. Saskaitīšana un atņemšana 100 apjomā. Sadzīves uzdevumi

L. Plūme

  1. Lietvārdu, īpašības vārdu, darbības vārdu darināšana

L. Salmane

  1. Pazīmju iedzimšana

  2. Organismu imunitāte

  3. Dzīvo organismu uzbūve, šūnu diferenciācija un ķīmiskais sastāvs.

  4. Dzīvo organismu un šūnu vielmaiņa. Biotehnoloģijas.

L. Sviķe

  1. Modernisms mākslā un tā rašanās iemesli

  2. Identitāte un laikmets mākslā

  3. Fantāzijas tēlu zīmēšana

  4. Arhitektūra. Makets

  5. Perspektīvas radošs pielietojums

  6. Dažādu tautu ornamenti

L. Šmukste

  1. 4.6. Ko nozīmē daļa no veselā?

    1. 4.6.3. Veselais ir lieluma skaitliskā vērtība

    2. 4.6.4. Veselais ir skaitlis

  2. 3.4. Ko nozīmē daļa no veselā?

    1. 3.4.1. Dalīšana vienādās daļās, veselais un daļa

    2. 3.4.2. Daļskaitļa pieraksts. Dalskaitļus var saskaitīt. Daļskaitļi uz skaitļu taisnes.

    3. 3.4.3. Daļu salīdzināšana

    4. 3.4.4. Desmitdaļu pieraksts decimāldaļu formā

    5. 3.4.5. Daļa no skaita

M. Marčenko

  1. Pagaidu darbi

  2. 6.8. Kā plāno darbību izpildi ar visu veidu skaitļiem

    1. 6.8.1. Veselo skaitļu reizināšana un dalīšana

    2. 6.8.2. Pozitīvu un negatīvu daļskaitļu reizināšana un dalīšana

    3. 6.8.3. Skaitliskas izteiksmes (visu veidu skaitļi, visas darbības)

  3. 6.2. Kā reizina un dala parastās daļas?

    1. 2030 Daļas reizināšana un dalīšana ar veselu skaitli Citi autori

    2. 6.2.2. Parasto daļu reizināšana, tās ģeometrriskais modelis; jauktu skaitļu reizināšana

    3. 6.2.3. Parasto daļu dalīšana

M. Rukmane

  1. Kā strādā datortīkli?

  2. Kā tekstam pievieno formulas un vēres un kā papildina pareizrakstības vārdnīcu?

  3. Kā lieto standartfunkcijas aprēķinu veikšanai?

  4. Kā izvēlas un lieto piemērotāko rīku attēla un videomateriāla apstrādei?

N. Meļņika

  1. 7.0.1. Darbības vārds

  2. 7.0.2. Perfekts

  3. 7.0.3. Lietvārds

  4. 8.4. Kultūra un es

O. Bārbale

  1. Kā attēlo un raksturo telpiskus ķermeņus?

    1. Taisnstūra paralēlskaldņa īpašības

    2. Virsmas laukums

    3. Tilpums

  2. Kāpēc nepieciešami skaitļi, kuri ir mazāki nekā nulle?

    1. Pretēji skaitļi. Pozitīvi un negatīvi skaitļi, to novietojums uz skaitļu taisnes

  3. 6.3.1. Decimāldaļu reizināšana

  4. 6.3.2. Decimāldaļu dalīšana

R. Maurītis

  1. Ritms, mūzika un kustības

R. Kalniņa

  1. 2024. GADA AUGSTĀKĀ LĪMEŅA CENTRALIZĒTĀ EKSĀMENA ĶĪMIJĀ

  2. 8.3. Kā notiek vielu ķīmiskās pārvērtības?

  3. Testa uzd.

R. Ozoliņa

  1. Kā rodas un izplatās gaisma un skaņa?

    1. Kā izplatās gaisma?

    2. Kā rodas un izplatās skaņa? Kā atšķiras skaņas?

  2. Kur Visumā atrodas Zeme?

    1. Visums un Saules sistēma

    2. Saules un Mēness ietekme uz Zemes procesiem

  3. Kas jāievēro cilvēkam, uzņemot uzturu?

S. Berena

  1. 7.4. Kā organismi elpo?

    1. Kā elpo cilvēki

    2. Kā elpo dzīvnieki, augi un sēnes

  2. 8.1. Kā barojas organismi?

    1. Kā barojas cilvēki?

    2. Kā barojas dzīvnieki, augi un citi organismi?

  3. 8.2. Kā organismi uztver apkārtējo vidi?

    1. Kā cilvēki uztver apkārtējo vidi?

    2. Kā dzīvnieki, augi un mikroorganismi uztver apkārtējo vidi?

Tēmas pārbaudei I

  1. Ķīmija

    1. 8.2. No kā sastāv vielas?

    2. 8.3. Kā notiek vielu ķīmiskās pārvērtības?

    3. 8.4. Skābes un bāzes

    4. 8.5. Kā izmanto ūdeni?

  2. 4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?

  3. Gatavošanās 1. klasei

  4. Koordinātu plakne. Figūru novietojums koordinātu plaknē, figūru īpašības

  5. ĶĪMIJA

    1. 9.3. Kas ir organiskās vielas?

    2. 9.4. Kāpēc vielas un to pārvērtības ir daudzveidīgas?

  6. 8.2. No kā sastāv vielas? (Teorijas MG)

  7. 8.1.3. Dabas resursu nodrošinājums un izmantošana

  8. Kas palīdz lasīt un saprast, stāstīt un rakstīt par notikumiem tagadnē, pagātnē, nākotnē?

    1. 2.4.1. Vēstījuma plāns. Teikuma paplašinājums

    2. 2.4.2. Darbības vārda laiks, skaitlis, persona

    3. 2.4.3. Satura rādītājs. Tēla raksturojums

    4. 2.4.4. Vienlīdzīgi teikuma locekļi

  9. Kā sadzīves situācijās izmanto procentus?

    1. Skaitlis kā otra skaitļa procenti

    2. Procentu lietojums dažādos kontekstos

  10. Ķīmijas olimpiāde 10. klasei 2021. gada

  11. Ķīmijas olimpiāde 11. klasei 2021. gada