Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Par sagatavošanās uzdevumiem | Treniņuzdevumi pirms olimpiādes |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | uzdevums | Citi | zema | 1 p. | Nosaka skaitli, ja zināms tā šķiru sastāvs. |
2. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Starp 4 skaitļiem prot atšifrēt, kurš skaitlis ir lieks. Atpazīzst pirmskaitļus un saliktus skaitļus. |
3. | uzdevums | Citi | zema | 1 p. | Nosaka telpiskas figūras, kuru veido vairāki kubi, virsmas veidojošo kubu skaldņu skaitu. |
4. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot izmantot taisnstūra un kvadrāta laukumu, malu garumu aprēķināšanai. |
5. | uzdevums | Citi | zema | 1 p. | Nosaka pirmskaitļus, ja dots to reizinājums. |
6. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | 4x4 režģī ievieto dotos ciparus, lai izpildās nevienādības. |
7. | uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Šķiru vienību skaitļu pirmreizinātāji. |
8. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, kas ir naturāli skaitļi, skaitļu summa. Nosaka, kādi skaitļi jaieraksta burtu vietās, lai iegūtu pateisu vienādību. |
9. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot pārvietoties rūtiņu tīklā, izmantojot 4 debespušu virzienus. |
10. | uzdevums | Citi | augsta | 1 p. | Nosaka telpiskas figūras, kuru veido vairāki kubi, virsmas laukumu. |
11. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pazīst pulksteni ar ciparnīcu. Zina, cik minūtes ir 1 stundā. Prot veikt laika aprēķinus. |
12. | uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Naturālu skaitļu virkne. |
13. | uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Zinot taisnstūra perimetru, nosaka lielāko iespējamo laukumu, ja malu garumi ir pilnos centimetros. |
14. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, kad viencipara skaitļu reizinājumā pēdējais cipars ir 0. Izprot, kā veidojas reizinājums. |
15. | uzdevums | Citi | augsta | 1 p. | Veic labojumu vienādībā ar romiešu skaitļiem, lai tas būtu patiess. |
16. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot noteikt gabalu skaitu, kad puses dala uz pusēm, un vēl uz pusēm. |
17. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns zina, ko nozīmē skaitļa šķiras vienības, prot aprēķināt starpību. Prot izmantot lasītprasmes, izsekot uzdevuma nosacījumiem, domāt apķērīgi. |
18. | uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Izveido visas iespējamās kombinācijas pēc dotajiem nosacījumiem (kombinatorika). |
19. | uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Noskaidrot skaitļu virknes locekļu sakarību, nosaukt prasīto virknes locekli. |
20. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Uzdevumā izmantojami vienādi garumi un daļas no citiem garumiem. Prot noteikt kopējo garumu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Sagatavošanās uzdevumi 1. un 2. kārtai | 00:00:00 | vidēja | 24 p. |