Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izprot, kā tiek veidots telpiskas figūras no dotā izklājuma. |
2. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Telpiskas figūras skaldņu laukuma aprēķināšana. |
3. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Uzdevums attīsta problēmu risināšanas stratēģijas, kurā ar reizināšanas palīdzību jānosaka nezināmās vērtības. |
4. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Aprēķina divu skaitļu summu, starpību, reizinājumu, dalījumu, salīdzina, cik reižu vairāk. |
5. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Uzdevums palīdz veidot izpratni par skaitļa sastāvu, kā arī attīsta reizināšanas prasmes. |
6. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzdevums attīsta kombinatorikas prasmes. Skolēns risina reālu problēmu, nosakot atbilžu gadījumu skaitu. |
7. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Lieto daļas jēdzienu, lai izteiktu mazākās mērvienībās. Salīdzina stabiņu diagrammā dotos lielumus un izdara secinājumus. |
8. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Spriež par nepieciešamajiem mērījumiem perimetra aprēķināšanai, lieto perimetra aprēķināšanas formulu. |
9. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Uzdevums attīsta prasmi noteikt skaitļu attiecības un skaitļu darbības, lai abās pusēs vērtības būtu līdzvērtīgas. |
10. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Uzdevums attīsta prasmi noteikt optimālo risinājumu starp vairākiem iespējamiem variantiem. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Konkursa 2. kārtas uzdevumi | 01:30:00 | vidēja | 34 p. |