Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Platā leņķa iekšpusē no tā virsotnes novilkts stars tā, ka tas sadala leņķi noteiktā attiecībā. Dots platā leņķa lielums. Iegūtajiem leņķiem ir uzzīmētas bisektrises. Jāaprēķina leņķi starp šīm bisektrisēm un jānosaka, kāda ir bisektrišu veidotā leņķa attiecība pret lielāko doto leņķi. |
2. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Jāuzraksta vienādojumu taisnei, kura iet caur punktu A un ir paralēla taisnei y = kx. |
3. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Dots vienādojums ar parametru a. Noteikt ar kādu a vērtību vienādojuma sakne ir N.(Saknes vērtība ir dota) |
4. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Uzrakstīt pensijas pieauguma formulu un aprēķināt pensijas pieaugumu, ja tās pieaugums ir x%. |
5. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Kvadrātā, kuram ir dots malas garums, iezīmēts vēl viens kvadrāts, tajā - vēl viens. Aprēķināt tās joslas laukumu, kas veidojas, ja no otrā kvadrāta izgriež mazo kvadrātu. Jānosaka mazā kvadrāta un dotā kvadrāta laukumu attiecību. |
6. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Vilciens attālumu no stacijas A līdz stacijai B nobrauc 10 stundās. ja ātrumu palielina, tad ceļš tiek veikts 8 stundās. Aprēķināt vilciena ātrumu un attālumu starp stacijām A un B. |
7. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izgatavotās detaļas virsmas laukums, tilpuma aprēķināšana. Noteikt procentuālo materiāla zaudējumu. |
8. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Taisnstūris ir sadalīts četros mazākos taisnstūros, kā parādīts zīmējumā. Laukumi ir zināmi trīs mazajiem taisnstūriem. Jāaprēķina nezināmā mazā taisnstūra laukums un dotā taisnstūra laukums. |
9. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zemes gabalam, kuram ir dots perimetrs un platums, izveidots celiņš. Jāparēķina celiņa laukums un iekšējā taisnstūra laukums. |
10. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Noteikt vai izteiksmes vērtība ir pozitīva, negatīva, nulle vai to vispār nav iespējams atrisināt, ja dotie skaitļi ir jākapina dažādās pakāpēs. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Konkursa 2. kārtas uzdevumi | 01:30:00 | vidēja | 31 p. |