Skolas aktu zālē izveidots tīkls dekoratīvo elementu piestiprināšanai. \(4.\) klases skolnieki pēc tēmas par leņķiem apgūšanas mēģināja noteikt, kādu leņķu veidu ir izveidojušies visvairāk. Skolēni vienojās skaitīt tikai tos leņķus, kurus sīkāk nesadala vēl kāds nogrieznis.
Attēlā ir atzīmēti leņķi, kurus skolnieki aplūko.
1. Aplūko attēlu un nosaki, kādu leņķu veidu ir visvairāk!
Lai noteiktu leņķu veidu, vari izmantot uzstūri vai kādu taisnstūra formas priekšmeta - papīra lapas, klades vai grāmatas stūri.
Dekoratīvajā elementā visvairāk ir leņķu.
2. Saskaiti, cik ir leņķu, kas ir vismaz \(90\) grādus lieli!
Šādu leņķu ir .
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!