Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Par sagatavošanās uzdevumiem Informācija par matemātikas konkursa norisi.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. uzdevums (1. kārtai) 1. izziņas līmenis zema 2 p. Nosaka dotajam skaitlim atbilstošo burtu uz skaitļu stara. Piektdaļas un desmitdaļas.
2. uzdevums (1. kārtai) 1. izziņas līmenis zema 2 p. Nosaka nezināmo skaitli situāciju uzdevumā. Izprot viena veselā nozīmi un lielumu. Aprēķina, kāda daļa no veselā ir atlikusi. Doti atbilžu varianti.
3. uzdevums (1. kārtai) 1. izziņas līmenis zema 2 p. Atpazīst pirmskaitļus. Atšķir tos no saliktiem skaitļiem.
4. uzdevums (1. kārtai) 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Atpazīst un lieto skaitļu kopīgos dalītājus un dalāmos situāciju uzdevumos. Situāciju uzdevumā prot noteikt mazāko kopīgo dalāmo. Doti atbilžu varianti.
5. uzdevums (1. kārtai) 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Praktiski modelē, pēta un secina, kā mainās taisnstūra laukums, ja visu malu garumus palielina vai samazina vienādu skaitu reižu. Nosaka, kā mainās kvadrāta laukums, ja tā malu pagarina vairākas reizes.
6. uzdevums (1. kārtai) 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Veido skaitļu virknes, sakārtojumus. Zina un prot pielietot citas naturālo skaitļu pieraksta sistēmas. Atpazīst skaitļus, kas pierakstīti ar romiešu cipariem. Prot sarindot tos augošā vai dilstošā secībā.
7. uzdevums (1. kārtai) 3. izziņas līmenis augsta 4 p. Veido skaitļu sakārtojumus, ierakstot maģiskajā kvadrātā vajadzīgos skaitļus, ievērojot dotos nosacījumus. Prot sarakstīt maģiskajā kvadrātā skaitļus, lai visās rindās, kolonās un diagonālēs skaitļu summas būtu vienādas.
8. uzdevums (1. kārtai) 3. izziņas līmenis augsta 5 p. Zina savstarpēji atkarīgus lielumus, kas raksturo iepirkšanos, kustību un citas dzīves darbības. Prot aprēķināt nezināmo dažādās situācijās. Aprēķina nezināmo savstarpēji atkarīgiem lielumiem, kas raksturo kustību.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Sagatavošanās uzdevumi 1. kārtai 00:40:00 vidēja 21 p.