Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Par sagatavošanās uzdevumiem | Informācija par matemātikas konkursa norisi. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | uzdevums (1. kārtai) | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Dala jauktu skaitli ar veselu skaitli un daļu. |
2. | uzdevums (1. kārtai) | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Ar skaitliskām izteiksmēm, kas satur decimāldaļu reizināšanu un dalīšanu, apraksta doto situāciju. |
3. | uzdevums (1. kārtai) | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Ar skaitliskām izteiksmēm, kas satur decimāldaļu reizināšanu un dalīšanu, apraksta situācijas praktiskā un matemātiskā kontekstā. |
4. | uzdevums (1. kārtai) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skaidro lielumus, kas raksturo doto situāciju, lieto lieluma sadalīšanu noteiktā attiecībā, lai aprēķinātu nezināmo. |
5. | uzdevums (1. kārtai) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pēc grafiskā attēla raksturo sakarību, nolasa informāciju no grafika. |
6. | uzdevums (1. kārtai) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Veic aprēķinus nepieciešamā materiāla noskaidrošanai dotajā mērogā. |
7. | uzdevums (1. kārtai) | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Aprēķina, cik tilpuma vienību liels ir figūras tilpums. |
8. | uzdevums (1. kārtai) | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Reizina un dala decimāldaļas. Ar skaitliskām izteiksmēm, kas satur decimāldaļu reizināšanu un dalīšanu, apraksta doto situāciju. Aprēķina taisnstūra perimetru un laukumu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Sagatavošanās uzdevumi 1. kārtai | 00:40:00 | vidēja | 20 p. |