Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Par sagatavošanās uzdevumiem | Informācija par matemātikas konkursa norisi. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | uzdevums (2. kārtai) | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izpilda darbības ar decimāldaļām un parastām daļām vienkopus. Ar skaitliskām izteiksmēm, kas satur dalīšanu, apraksta doto situāciju. |
2. | uzdevums (2. kārtai) | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Ar skaitliskām izteiksmēm, kas satur decimāldaļu reizināšanu un dalīšanu, apraksta situācijas praktiskā un matemātiskā kontekstā. |
3. | uzdevums (2. kārtai) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Veic nepieciešamos aprēķinus, izmanto mērogu, lai noteiktu nezināmo lielumu dabā. |
4. | uzdevums (2. kārtai) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nolasa informāciju no diagrammas. Ar skaitliskām izteiksmēm, kas satur decimāldaļu reizināšanu un dalīšanu, apraksta situācijas praktiskā un matemātiskā kontekstā. |
5. | uzdevums (2. kārtai) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pēc grafiskā attēla raksturo sakarību |
6. | uzdevums (2. kārtai) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skaidro lielumus, kas raksturo doto situāciju, lieto lieluma sadalīšanu noteiktā attiecībā, lai aprēķininātu nezināmo. |
7. | uzdevums (2. kārtai) | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Aprēķina taisnstūra paralēlskaldņa virsmas laukumu |
8. | uzdevums (2. kārtai) | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Ar skaitliskām izteiksmēm, kas satur decimāldaļu reizināšanu un dalīšanu, apraksta doto situāciju. Aprēķina taisnstūra perimetru un laukumu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Sagatavošanās uzdevumi 2. kārtai | 01:00:00 | vidēja | 22 p. |