Izlasi Sandras Vensko raksta fragmentu!
 
Kultūrvide ir pamats, uz kā stāvēt visu radošo profesiju pārstāvjiem, kultūras produkts, vai tā būtu neliela dzejas grāmata, mūzikas festivāls vai starptautiska rakstura konference, izstāde vai koncerts arī nedrīkstētu izčākstēt kā sniegs pavasara saulē, jo faktiski visu šo kultūrslāni veido pašu pelnīta nauda. Tāpēc visgrūtāk īstenot kādu ideju ir tad, ja idejas autors nerod kopīgu valodu ar finansētāju. Kultūrslānis veidojas neviendabīgi atkarībā no cilvēku prasmes pārliecināt, pierādīt un argumentēt. Grāmata, dievnams, teātris, deja, glezna, ēdamais dzintars, koncerts, tūrisms – šādā vai citādā kārtībā varētu grupēt Latvijas jeb ārpus galvaspilsētas kultūrvidē radītos kultūras produktus. Pievienotā vērtība šim kopumam būtu jāmeklē ārpus nozares, un kultūras aktivitātēs jāiesaista visi iedzīvotāji no pirmsskolas līdz sirmam vecumam – katrā apdzīvotā vietā ir jānotiek nemitīgai kultūras kultivēšanai.
  
Atzīmē tekstā lietotā vārdu savienojuma radošās profesijas skaidrojumu!
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!