Izlasi intervijas fragmentu!
Pastāsti, kā tu atradi savas filmas „Vienu biļeti, lūdzu!” galveno varoni!
Galveno varoni es atradu Ņujorkas teātrī. Pirmā izrāde, uz kuru aizgāju Ņujorkā, bija „Tēvocis Vaņa”. Piecas minūtes pirms izrādes sākuma zālē ienāca Nikija ar diviem maisiem un apsēdās man tieši blakus. Pēc izrādes pirmā cēliena viņa sāka uzdot dažādus jautājumus – kāpēc esmu ieradies, ko gribu ieraudzīt, kāpēc vispār eju uz teātri. Sarunas noslēgumā viņa piedāvāja aiziet uz vēl kādu izrādi kopā. Nikija saprata, ka es interesējos par teātri. Mēs sadraudzējāmies, ja tā var teikt. Tajā sezonā kopā noskatījāmies kādas 50 izrādes. Šajā laikā sapratu, ka viņai ir visādi triki, kā dabūt brīvbiļetes. Nikija uzskata, ka viņai pienāktos skatīties teātri par velti, ņemot vērā, ka fano par teātri. Tomēr viņa bija diezgan noslēgta – par sevi negribēja runāt, bet man uzdeva dažādus jautājumus. Runājām par filozofiskām vai teātra tēmām. Bet es kaut kā viņu atkodu, un pamazām Nikija atklāja savu dzīvesstāstu un teātra kaislību. Sapratu, ka tas ir dokumentāls stāsts, kurš jāfilmē, jo šī sieviete ir ļoti kinematogrāfiska.
Vai, tavuprāt, kino tendences mainīsies?
Pēdējo gadu laikā esam iepazīstināti ar virtuālo realitāti. Tas ir tāds pats lēciens kā tad, kad parādījās skaņu kino – pilnīgi cits uztveres veids, pilnīgi cita valoda. Montāža vairs nestrādā kā tradicionālajā filmā. Kā mēs šo metodi apgūsim un kā izmantosim, ir atkarīgs no mums pašiem – vai tā tiks izmantota tikai videospēļu radīšanai vai tomēr arī kino.
Nosaki, kuram valodas funkcionālajam stilam atbilst šis teksts!
Pamato atbildi, izvēloties stilam atbilstošās valodas pazīmes!
Atsauce:
http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/dokumenti/uzdevumi/2016/vidussk/12kl_latviesu_valoda.pdf
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!