Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lasīšana un teksta izpratne. 1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju (jauna/zināma, svarīga/mazsvarīga) un izmanto to savā darbībā. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: varoņa rakstura īpašību noteikšana pēc tekstā minētajām darbībām. |
2. | Lasīšana un teksta izpratne. 2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju (jauna/zināma, svarīga/mazsvarīga) un izmanto to savā darbībā. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: varoņa nozīmes noteikšana atbilstoši viņa veiktajām darbībām. |
3. | Lasīšana un teksta izpratne. 3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | 10.3. plāno un veido adresātam, saziņas tematam, mērķim, vietai un laikam atbilstošus izteikumus, izsaka savu viedokli un pamato to. 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: informācijas meklēšana tekstā atbilstoši uzdotajam jautājumam. |
4. | Lasīšana un teksta izpratne. 4. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | 10.3. plāno un veido adresātam, saziņas tematam, mērķim, vietai un laikam atbilstošus izteikumus, izsaka savu viedokli un pamato to. 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: informācijas meklēšana tekstā atbilstoši uzdotajam jautājumam. |
5. | Lasīšana un teksta izpratne. 5. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju (jauna/zināma, svarīga/mazsvarīga) un izmanto to savā darbībā. 11.3. veido mērķtiecīgu, sakarīgu un pabeigtu tekstu. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: informācijas meklēšana tekstā atbilstoši uzdotajam jautājumam. |
6. | Lasīšana un valodas sistēmas izpratne. 6. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | 11.7. saskata vārdu, sintaktisko konstrukciju un pieturzīmju nozīmi teksta uztverē un izveidē. 11.13. raksta vārdus atbilstoši pareizrunas un pareizrakstības normām. 11.17. nosaka vārdu piederību vārdšķirai. Vietvārdu un to iemītnieku nosaukumu pareizrakstība. |
7. | Lasīšana un valodas sistēma. 7. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | 11.15. nošķir viennozīmīgus un daudznozīmīgus vārdus, šķir vārdu tiešās un pārnestās nozīme. Daudznozīmīgu vārdu nozīmes lietojuma noteikšana. Teikuma uzbūves noteikšana (salikts teikums un vienkāršs teikums). |
8. | Lasīšana un valodas sistēma. 8. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | 11.13. raksta vārdus atbilstoši pareizrunas un pareizrakstības normām. 6. deklinācijas lietvārda "uguns" atbilstošo formu lietojums teikumā. |
9. | Lasīšanas un valodas sistēmas izpratne. 9. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | 11.7. saskata vārdu, sintaktisko konstrukciju un pieturzīmju nozīmi teksta uztverē un izveidē. |
10. | Lasīšanas un valodas sistēmas izpratne. 10. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | 11.15. nošķir viennozīmīgus un daudznozīmīgus vārdus, šķir vārdu tiešās un pārnestās nozīmes. |
11. | Lasīšanas un valodas sistēmas izpratne. 11. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | 11.13. izrunā un raksta vārdus atbilstoši pareizrunas un pareizrakstības normām. |
12. | Klausīšanās. 1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | 10.6. dzirdēto tekstu uztver kā veselumu un detalizēti. |
13. | Klausīšanās. 2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | 10.6. dzirdēto tekstu uztver kā veselumu un detalizēti. |
14. | Klausīšanās. 3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | 10.6. dzirdēto tekstu uztver kā veselumu un detalizēti. |
15. | Klausīšanās. 4. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | 10.9. veido izteikumus un tekstu atbilstoši saziņas tematam, mērķim un adresātam. |
16. | Klausīšanās. 5. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | 10.9. veido izteikumus un tekstu atbilstoši saziņas tematam, mērķim un adresātam. |
17. | Rakstīšanas uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | 10.3 plāno un veido adresātam, saziņas tematam, mērķim, vietai un laikam atbilstošus izteikumus; 10.18. raksta tekstu atbilstoši adresātam, saziņas tematam, mērķim, vietai un laikam; 11.5. veido tekstus apraksta un vēstījuma veidā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lasīšana un valodas sistēmas izpratne | 23:40:00 | vidēja | 13 p. | Lasīšanas un valodas sistēmas izpratne: detalizētas informācijas saskatīšana tekstā, apgalvojumu atbilstības tekstam noteikšana, pareizrakstības un interpunkcijas prasmju pārbaude. |
2. | Klausīšanās daļa | 00:30:00 | vidēja | 14 p. | Klausīšanās prasmes paŗbaude: apgalvojumu atbilstības dzirdētajam noteikšana, detalizētas informācijas saklausīšana. |