Diagnosticējošā darba vērtēšanas saturs (programma)
Darbā iekļautie uzdevumi novērtē izglītojamo latviešu valodas
vispārējās klausīšanās, lasīšanas, valodas lietojuma un rakstīšanas prasmes.
Diagnosticējošā darba uzbūve un norise
Darbs sastāv no 25 uzdevumiem. Maksimāli iegūstamais punktu skaits - 72 punkti.
Darba izpildes laiks 90 min. Darbs sastāv no 4 daļām – lasīšanas, valodas kompetences, klausīšanās un rakstīšanas daļas.
Mutvārdu daļa diagnosticējošajā darbā nav iekļauta.
Daļa no uzdevumiem ir pielāgoti elektroniskai darba videi.
Diagnosticējošā darba vērtēšana
Diagnosticējošais darbs tiek vērtēts saskaņā ar VISC izstrādātiem vērtēšanas kritērijiem. Vērtējums tiek izteikts punktos. Pēc diagnosticējošā darba norises skolotājs izvērtē izglītojamo mācību sasniegumus un organizē darbu izglītojamo zināšanu un prasmju pilnveidei.
Darbā iekļautie uzdevumi novērtē izglītojamo latviešu valodas
vispārējās klausīšanās, lasīšanas, valodas lietojuma un rakstīšanas prasmes.
Diagnosticējošā darba uzbūve un norise
Darbs sastāv no 25 uzdevumiem. Maksimāli iegūstamais punktu skaits - 72 punkti.
Darba izpildes laiks 90 min. Darbs sastāv no 4 daļām – lasīšanas, valodas kompetences, klausīšanās un rakstīšanas daļas.
Mutvārdu daļa diagnosticējošajā darbā nav iekļauta.
Daļa no uzdevumiem ir pielāgoti elektroniskai darba videi.
Diagnosticējošā darba vērtēšana
Diagnosticējošais darbs tiek vērtēts saskaņā ar VISC izstrādātiem vērtēšanas kritērijiem. Vērtējums tiek izteikts punktos. Pēc diagnosticējošā darba norises skolotājs izvērtē izglītojamo mācību sasniegumus un organizē darbu izglītojamo zināšanu un prasmju pilnveidei.
https://www.visc.gov.lv. Diagnosticējošais darbs latviešu valodā 6. klasei, 2023