Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lasīšana. I daļas 1.uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Tekstā minēto notikumu hronoloģiska sarindošana. |
2. | Lasīšana. I daļas 3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Tekstā minētās informācijas uztvere. |
3. | Lasīšana. I daļas 4. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Darbs ar tekstu. Personīgās attieksmes saskatīšana varoņa stāstījumā. |
4. | Lasīšana. I daļas 6. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Darbs ar tekstu. Informācijas apkopošana. |
5. | Lasīšana. I daļas 7. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Darbs ar tekstu. Faktu saskatīšana tekstā. |
6. | Valodas sistēmas izpratne. I daļas 8. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Sinonīmu ievietošana tekstā. |
7. | Valodas sistēmas izpratne. I daļas 9. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Tekstam atbilstoša frazeoloģisma izvēle. |
8. | Valodas sistēmas izpratne. I daļas 10. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Attieksmes saskatīšana dzejā. |
9. | Valodas sistēmas izpratne. I daļas 11. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Vārdu atvasināšana. |
10. | Valodas sistēmas izpratne. I daļas 12. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Teikumā iederīgo vārdformu darināšana. |
11. | Valodas sistēmas izpratne. I daļas 13. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pieturzīmju lietojums dažādas uzbūves teikumos. |
12. | Valodas sistēmas izpratne. I daļas 14. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Jautājuma un izsaukuma zīmes lietojuma pamatojums. |
13. | Valodas sistēmas izpratne. I daļas 15. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Teikuma uzbūves noteikšana. Sintaktisko konstrukciju saskatīšana teikumā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Valsts eksāmens latviešu valodā 9. klasei 2019. g. | 00:55:00 | vidēja | 18 p. | Lasīšanas, valodas sistēmas uzdevumi: detalizētas informācijas saskatīšana, apgalvojumu pareizības noteikšana atbilstoši lasītajam, pareizrakstības un interpunkcijas prasmes pārbaude. |