Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. uzdevums. Darbības locekļu nosaukumi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Lieto matemātiskos terminus. |
2. | 2. uzdevums. Kalendārs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lieto kalendāra jēdzienu matemātiskajos aprēķinos. |
3. | 3. uzdevums. Daļas jēdziens. Laiks | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izmanto daļas jēdzienu uzdevuma risināšanā. |
4. | 4. uzdevums. Pulkstenis | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lieto pulksteņa laiku uzdevuma risināšanā. |
5. | 5. uzdevums. Daļas jēdziens | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka dotās pamatdaļas lielumu. |
6. | 6. uzdevums. Ģeometriskas figūras. Perimetrs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Novērtē dotos lielumus un izdara secinājumus par ģeometrisko figūru. |
7. | 7. uzdevums. Ģeometriskas figūras. Lauzta līnija, nogrieznis, stars, taisne | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, kurām ģeometriskām figūrām var izmērīt garumu. |
8. | 8. uzdevums. Teksta uzdevums par ģimeni | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Risina praktisku problēmu. |
9. | 9. uzdevums. Teksta uzdevums par uzlīmēm | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Matemātiski risina problēmu. |
10. | 10. uzdevums. Teksta uzdevums ar darbību pierakstu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4,5 p. | Lieto matemātisko terminu "par mazāk" un pieraksta darbību ar skaitļiem. Lieto matemātisko terminu "reizes vairāk" un pieraksta darbību ar skaitļiem. Lieto summas jēdzienu uzdevuma risināšanā. Aprēķina summu. |
11. | 11. uzdevums. Izteiksmju salīdzināšana pēc lieluma. Laika mērvienības | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Lieto pulksteņa jēdzienu un salīdzina dažādus laikus. |
12. | 12. uzdevums. Izteiksmju salīdzināšana pēc lieluma. Garuma mērvienības dm, cm | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina un atrod sakarības starp dažādiem garumiem. |
13. | 13. uzdevums. Salīdzini izteiksmes pēc lieluma. Garuma mērvienības m, dm | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Salīdzina un atrod sakarības starp dažādiem garumiem. |
14. | 14. uzdevums. Salīdzini izteiksmes pēc lieluma. Garuma mērvienības cm, mm | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina un atrod sakarības starp dažādiem garumiem. |
15. | 15. uzdevums. Diagramma. Vairāk/mazāk | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Salīdzina diagrammā dotos lielumus un izdara secinājumus. |
16. | 16. uzdevums. Diagramma. Nosaki skaitu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lieto diagrammu lielumu nolasīšanā. |
17. | 17. uzdevums. Diagramma. Kopīgais skaits | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Analizē dotos lielumus diagrammā un aprēķina summu. |
18. | 18. uzdevums. Diagramma. Par cik vairāk/mazāk | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Lieto matemātisko terminu "par cik vairāk"," par cik mazāk" un pieraksta darbību ar skaitļiem. Aprēķina starpību. |
19. | 19. uzdevums. Diagramma. Cik reižu vairāk/mazāk | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Lieto matemātisko terminu "reizes vairāk"," reizes mazāk" un pieraksta darbību ar skaitļiem. Aprēķina dalījumu. |
20. | 20. uzdevums. Ģeometriskas figūras. Četrstūris | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina kādas ģeometriskas figūras sauc par četrstūriem, un atrod tās zīmējumā. |
21. | 21. uzdevums. Ģeometriskas figūras. Kvadrāts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina kādas ģeometriskas figūras sauc par kvadrātiem, un atrod tās zīmējumā. |
22. | 22. uzdevums. Ģeometriskas figūras. Daudzstūris | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina kādas ģeometriskas figūras sauc par daudzstūriem, un atrod tās zīmējumā. |
23. | 23. uzdevums. Ģeometriskas figūras. Taisnstūris | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina kādas ģeometriskas figūras sauc par taisnstūriem, un atrod tās zīmējumā. |
24. | 24. uzdevums. Izteiksmes aprēķināšana. No skaitļu reizinājuma ab atņemt skaitli c | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Lieto matemātiskos terminus izteiksmes uzrakstīšanā. Aprēķina izteiksmes vērtību. |
25. | 25. uzdevums. Izteiksmes aprēķināšana. Pie skaitļa a pieskaitīt b un c dalījumu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Lieto matemātiskos terminus izteiksmes uzrakstīšanā. Aprēķina izteiksmes vērtību. |
26. | 26. uzdevums. Izteiksmes aprēķināšana. Skaitļu a un b summu dalīt ar skaitli c | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Lieto matemātiskos terminus izteiksmes uzrakstīšanā. Aprēķina izteiksmes vērtību. |
27. | 27. uzdevums. Doto lielumu analizēšana. Skaitļu noteikšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Analizē dotos lielumus un nosaka to skaitu. Skaidro savu loģisko spriedumu. |
28. | 28. uzdevums. Doto lielumu analizēšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Analizē dotos lielumus un nosaka to skaitu. Skaidro savu loģisko spriedumu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Aritmētika, teksta uzdevumi, diagrammas | 00:30:00 | vidēja | 28 p. | Testā iekļauti diagnosticējošā darba 3.klasei matemātikā 1.,5.,8.,9.,10.,15.,16.,17.,18.,19.,24.,25.,26.,27.,28.uzdevumi. Testā tiek iekļuti uzdevumi, kuri pārpauda skolēnu prasmi lietot matemātiskos terminu, risināt praktisus problēmu uzdevumus, lietot summas un starpības jēdzienus, lietot diagrammu lielumu nolasīšanā un to analizēšanā, kā arī prasmi skaidrot savu loģisko spriedumu. |
2. | Mērvienības, ģeometriskas figūras, daļas | 00:30:00 | vidēja | 13 p. | Testā iekļauti diagnosticējošā darba 3.klasei matemātikā 2.,3.,4.,6.,7.,11.,12.,13.,14.,20.,21.,22.,23.uzdevumi. Testā tiek iekļuti uzdevumi, kuri pārpauda skolēnu prasmi lietot kalendāra, pulksteņa jēdzienu matemātiskajos aprēķinos,salīdzināt sakarības starp dažādiem garumiem, izmantot daļas jēdzienu uzdevuma risināšanā, kā arī prasmi noteikt ģeometriskas figūras un tās izmērīt. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Valsts diagnosticējošais darbs 2020.g. | 00:40:00 | vidēja | 41 p. | Valsts diagnosticējošais darbs 3.klasei matemātikā. Iekļauti visi uzdevumi. |