Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. uzdevums. Izteiksmes vērtību aprēķināšana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Aprēķina izteiksmes vērtību, ievēro darbību secību. |
2. | 2. uzdevums. Izteiksmes vērtību aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Aprēķina izteiksmes vērtību, ievēro darbību secību. |
3. | 3. uzdevums. Izteiksmes vērtību aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Aprēķina izteiksmes vērtību, ievēro darbību secību. |
4. | 4. uzdevums. Izteiksmes vērtību aprēķināšana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Aprēķina izteiksmes vērtību, ievēro darbību secību. |
5. | 5. – 8. uzdevums. Garuma mērvienības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Lieto matemātisko terminu "par cik mazāk", izdara aprēķinu un pieraksta mērvienību. Pāriet no lielākām mērvienībām uz mazākām. |
6. | 9. uzdevums. Teksta uzdevums – perimetra aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Lieto matemātisko terminu "reizes mazāks" un pieraksta atbildi ar skaitļiem. Lieto matemātisko terminu "taisnstūra perimetra aprēķināšanai" un pieraksta atbildi ar skaitļiem.. |
7. | 10. uzdevums. Skaitļu ķēdīte | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Matemātiski risina problēmu pēc parauga. Visu darbību veikšana pēc kārtas: saskaitīšana, atņemšana, reizināšana. |
8. | 11. uzdevums. Teksta uzdevums – galdu skaita aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Risina praktisku problēmu. |
9. | 12. uzdevums. Ģeometriskas figūras. Vienādi trijstūri un četrstūri | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, kuras ģeometriskas figūras ir trijstūri, salīdzina tās pēc formas un izmēra. |
10. | 13. uzdevums. Nezināmā aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka dalītāju un dalījumu, novērtē to lielumu. |
11. | 14. uzdevums. Dalāmā noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina divas matemātiskas izteiksmes un nosaka dalāmā lielumu. |
12. | 15. uzdevums. Izteiksmju salīdzināšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina divas matemātiskas izteiksmes. |
13. | 16. uzdevums. Daļas no laika vienībām. Minūtes, sekundes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina doto mērvienību lielumus, lieto daļas jēdzienu, lai izteiktu mazākās mērvienībās. |
14. | 17. uzdevums. Daļas no laika vienībām. Stundas, minūtes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina doto mērvienību lielumus, lieto daļas jēdzienu, lai izteiktu mazākās mērvienībās. |
15. | 18. uzdevums. Daļas no laika vienībām. Mēneši, gads | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina doto mērvienību lielumus, lieto daļas jēdzienu, lai izteiktu mazākās mērvienībās. |
16. | 19. uzdevums. Daļas no naudas vienībām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina doto mērvienību lielumus, lieto daļas jēdzienu, lai izteiktu mazākās mērvienībās. |
17. | 20. uzdevums. Teksta uzdevums par gaisa temperatūru | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Matemātiski risina praktisku problēmu, kas saistīta ar dabaszinātņu jautājumu, lietojot pulksteņa laiku uzdevuma risināšanai. |
18. | 21. uzdevums. Teksta uzdevums par garumu | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Matemātiski risina problēmu. |
19. | 22. uzdevums. Masas aprēķināšana gramos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Risina praktiskus uzdevumus, kas saistīt ar sadzīves jautājumiem. |
20. | 23. uzdevums. Masas aprēķināšana kilogramos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Risina praktiskus uzdevumus, kas saistīt ar sadzīves jautājumiem. |
21. | 24. uzdevums. Masas aprēķināšana. Grami un kilogrami | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Risina praktiskus uzdevumus, kas saistīti ar sadzīves jautājumiem. |
22. | 25. uzdevums. Masas aprēķināšana gramos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Risina praktiskus uzdevumus, kas saistīti ar sadzīves jautājumiem. |
23. | 26. uzdevums. Teksta uzdevums par laika aprēķināšanu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lieto pulksteņa jēdzienu un matemātiski risina problēmu. |
24. | 27. uzdevums. Teksta uzdevums. Vistas krāsošanas veidi | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Apkopo matemātisku informāciju un risina reālu problēmu, nosakot atbilstošu gadījumu skaitu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 9. uzdevums. Teksta uzdevums – perimetra aprēķināšana (ar pamatojumu) | Citi | vidēja | 4 p. | Lieto matemātisko terminu "reizes mazāks" un pieraksta atbildi ar skaitļiem. Lieto matemātisko terminu "taisnstūra perimetra aprēķināšanai" un pieraksta atbildi ar skaitļiem.. |
2. | 27. - 28. uzdevums. Teksta uzdevums. Vistas krāsošanas veidi (ar pamatojumu) | Citi | augsta | 4 p. | Apkopo matemātisku informāciju un risina reālu problēmu, nosakot atbilstošu gadījumu skaitu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Aritmētika, teksta uzdevumi | 00:30:00 | vidēja | 14 p. | Testā iekļauti diagnosticējošā darba 3.klasei matemātikā 1.,2.,3.,4.,9.,10.,11.,13.,14.,15.,20.,21.,26.,27.,28.uzdevumi. Testā tiek iekļuti uzdevumi, kuri pārpauda skolēnu prasmi lietot matemātiskos terminu, risināt praktisus problēmu uzdevumus, lietot summas un starpības jēdzienus, kā arī prasmi skaidrot savu loģisko spriedumu. |
2. | Mērvienības, daļas, ģeometriskās figūras | 00:30:00 | vidēja | 15 p. | Testā iekļauti diagnosticējošā darba 3.klasei matemātikā 5.,12.,16.,17.,18.,19.,22.,23.,24.,25.uzdevumi. Testā tiek iekļauti uzdevumi, kuri pārpauda skolēnu prasmi lietot pulksteņa jēdzienu matemātiskajos aprēķinos,salīdzināt sakarības starp dažādiem garumiem, izmantot daļas jēdzienu uzdevuma risināšanā, kā arī prasmi noteikt ģeometriskas figūras un tās izmērīt. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Valsts diagnosticējošais darbs 2021.g. | 00:40:00 | vidēja | 30 p. | Valsts diagnosticējošais darbs 3.klasei matemātikā. Iekļauti visi uzdevumi. |