Diagnosticējošā darba vērtēšanas saturs (programma)
Darbā iekļautie uzdevumi pārbauda šādas skolēnu zināšanas un prasmes:1) izpilda darbības ar skaitļiem, ievēro to secību;
2) pieraksta reālu situāciju ar aritmētiskām darbībām, naturālu skaitļu izteiksmēm;
3) nosaka darbības nezināmo locekli;
4) aprēķina figūras perimetru un laukumu, izmantojot mērījumos iegūtos vai dotos
mērus;
5) nosaka daļu no kāda objekta, lieluma, skaita situācijās ar reālu kontekstu, saprot
un lieto daļu attēlojumu uz skaitļu taisnes;
6) lasa un veido matemātisku zīmējumu, kas attēlo reālu situāciju.
Diagnosticējošā darba uzbūve un norise
Darbam ir viens variants.
Darba izpildes laiks 40-60 min (atkarībā no skolēnam nepieciešamā laika).
Darbā izmantoti atbilžu izvēles, īso atbilžu un izvērsto atbilžu uzdevumi.
Darbam ir viens variants.
Darba izpildes laiks 40-60 min (atkarībā no skolēnam nepieciešamā laika).
Darbā izmantoti atbilžu izvēles, īso atbilžu un izvērsto atbilžu uzdevumi.
Diagnosticējošā darba vērtēšana
Diagnosticējošais darbs tiek vērtēts saskaņā ar Valsts izglītības centra izstrādātiem
vērtēšanas kritērijiem. Pēc diagnosticējošā darba norises skolotājs izvērtē izglītojamo
mācību sasniegumus un organizē darbu izglītojamo zināšanu un prasmju pilnveidei.
Diagnosticējošais darbs tiek vērtēts saskaņā ar Valsts izglītības centra izstrādātiem
vērtēšanas kritērijiem. Pēc diagnosticējošā darba norises skolotājs izvērtē izglītojamo
mācību sasniegumus un organizē darbu izglītojamo zināšanu un prasmju pilnveidei.
Darbā izmantotie saīsinājumi TU - teksta uzdevums.