Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Reizinātāju pārvietošana un savienošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izmanto reizināšanas pārvietojamības īpašību, lai aprēķinātu reizinājumu. |
2. | Lielākais skaitlis, kas dalās | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Nosaka tuvāko lielāko skaitli, kas dalās ar doto skaitli. |
3. | Teksta uzdevums pēc attēla (2 darbības) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atrisina 2 darbību situāciju uzdevumu pēc attēla, kurā nepieciešama reizināšana un dalīšana tabulas apjomā. |
4. | Matu gumijas. Teksta uzdevums (3 darbības) | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Summas reizināšana ar skaitli. 3 darbības. |
5. | Diagramma, tabula un aprēķini | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Nolasa datus no diagrammas un tabulas, veic ar datiem aprēķinus. |
6. | Divciparu skaitļa reizināšana ar viencipara skaitli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | |
7. | Nezināmā reizinātāja aprēķināšana, burts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaki nezināmo reizinātāju! |
8. | Dalīšanas sadalāmības likums. Saskaitāmo izvēles | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | |
9. | Divcipara skaitļa dalīšana ar viencipara skaitli galvā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
10. | Teksta uzdevums. Dārzeņu pārdošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Risina situāciju uzdevumu, kur jāveic aprēķini, izprotot jēdzienus – reizes vairāk/mazāk, par cik viarāk, cik reižu vairāk. |
11. | Metamais kauliņš | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Zina kāds ir kuba izklājums. Prot izvēlēties dotajam metamā kauliņa izklājumam atbilstošu metamo kauliņu. |
12. | Četras matemātiskās darbības pēc vārdiskā apraksta | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Veic četras darbības ar skaitļiem100 apjomā pēc vārdiskā apraksta. |
13. | Nezināma reizinātāja aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot noteikt nezināmo reizinātāju |
14. | Nezināmā dalāmā aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot noteikt nezināmo dalāmo |
15. | Nezināmā dalītāja aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot noteikt nezināmo dalītāju. |
16. | Saistītais pieraksts ar iekavām (ab+c):d | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aprēķina izteiksmes vērtību, ievērojot darbību secību (3 darbības: reizināšana, saskaitīšana, dalīšana). Strukturēts. |
17. | Saistītais pieraksts bez iekavām. ab-c-d | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Aprēķina izteiksmes vērtību, ievērojot darbību secību (3 darbības: reizināšana un atņemšanas). Strukturēts. |
18. | Darbību secība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aprēķina izteiksmes vērtību, ievērojot darbību secību. Izteiksmes vērtības sakārto augošā/dilstošā secībā. |
19. | Matemātiskas izteiksmes apraksts un izteiksme (2 darbības) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pēc izteiksmes apraksta prot noteikt izteiksmi un aprēķināt tās vērtību (2 darbības). |
20. | Izteiksmju salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Salīdzina dotās izteiksmes. |
21. | Taisnstūra perimetrs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot izvēlēties izteiksmes, ar kurām var aprēķināt dotā taisnstūra perimetru. Aprēķina dotā taisnstūra perimetru. |
22. | Taisnstūra malas garuma aprēķināšana. Tabula | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot aprēķināt taisnstūra malas garumu, ja zināms tā perimetrs un viena mala. |
23. | Teksta uzdevumus par žoga garumu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Veic aprēķinus ar garumiem situāciju uzdevumos. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kā reizina un dala ar 6, 7, 8, 9, 10? | 00:50:00 | vidēja | 24 p. | |
2. | Kā izmanto visas darbības? | 00:50:00 | vidēja | 29 p. |