Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Par 6. klases diagnosticējošo darbu matemātikā | Noderīgas saites |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. uzd. Skaitļu pārveidošana | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Skaitļa pārveidošana par parasto daļu un decimāldaļu. |
2. | 2. uzd. Decimāldaļas sastādīšana | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Izvēloties kartītes, jāsastāda mazākā iespējamā decimāldaļa. |
3. | 3. uzd. Daļskaitļu attēlošana uz skaitļu stara | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Daļskaitļa atlikšana uz skaitļu stara. |
4. | 4.1. uzd. Jauktas daļas un parastas daļas saskaitīšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Jaukta skaitļa saskaitīšana ar parastu daļu. |
5. | 4.2. uzd. Jauktas daļas reizināšana ar veselu skaitli | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jauktu skaitli pārveido par neīstu daļu un reizina ar parastu daļu, bez saīsināšanas beigās. |
6. | 4.3. uzd. Divu parastu daļu dalīšana (saucēji vienādi) | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Divas daļas ar vienādiem saucējiem tiek dalītas, saucējos esošos skaitļus saīsina. |
7. | 4.4. uzd. Decimāldaļu atņemšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atņem decimāldaļas rakstos. |
8. | 4.5. uzd. Decimāldaļas dalīšana ar decimāldaļu | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dala divas decimāldaļas rakstos. |
9. | 4.6. uzd. Decimāldaļas reizināšana ar decimāldaļu | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Reizina decimāldaļu ar 0,1. |
10. | 5. uzd. Objektu dalīšana | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pielieto skaitļa dalītājus reālā dzīves situācijā. |
11. | 6. uzd. Procentu aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pēc dotajiem procentiem nosaka to atbilstību benzīna daudzumam. |
12. | 7. uzd. Procentu aprēķini | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aprēķina procentus, izmantojot divu lielumu attiecību. |
13. | 8. uzd. Kopējā lieluma aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zinot daļas vērtību, aprēķina prasīto lielumu. |
14. | 9. uzd. Kopējā garuma aprēķināšana, ja dots noteikta skaita iedaļu garums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aprēķina kopējo lentes garumu, aprēķinot vienas vienības vērtību un reizinot to ar kopējo iedaļu skaitu. |
15. | 10. uzd. Informācijas nolasīšana no shēmas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nolasa informāciju no shēmas, iegūtos datus pielieto uzdevuma risināšanā. |
16. | 11.1 uzd. Informācijas nolasīšana no diagrammas | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nolasa informāciju, spriež par tās pareizību, veic pamato viedokli ar aprēķiniem. |
17. | 11.2. uzd. Informācijas nolasīšana no diagrammas | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nolasa informāciju un veic darbības diagrammas aizpildīšanai. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diagnosticējošā darba 1.-4. uzd. | 00:20:00 | vidēja | 13 p. | Darbības ar daļām un procentiem. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diagnosticējošā darba 5.-11. uzd. | 00:30:00 | vidēja | 20 p. | Darbības ar daļām un procentiem. |