Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Naudas ieņēmumu aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Trīsciparu skaitļa reizināšana ar 2 vai 3. Viena cipara paturēšana atmiņā. |
2. | Teksta uzdevums par iepirkšanos. 3 darbības, simti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Teksta uzdevums. |
3. | Kopīgs darbs. Par krāniem | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Tukšā vannā pa vienu krānu ietek ūdens, pa otru iztek. |
4. | Kopīgs darbs. Žurciņu pusdienas | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | 6 darbības. Dots laiks, kurā darbu var veikt katrs no darītājiem. |
5. | Kopīgs darbs. Konfektes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Strukturēts uzdevums. 4 darbības. Dota darītāja jauda. |
6. | Preces cena | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Teksta uzdevums par mazākā kopīgā dalāmā noteikšanu. |
7. | Attālums starp diviem velosipēdistiem (kustība vienā virzienā) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot reizināt decimāldaļas, prot aprēķināt attālumu, ja kustība notiek vienā virzienā. |
8. | Laika aprēķināšana, ja zināmi attālums un ātrums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot dalīt ar decimāldaļu. Zina laika aprēķināšanas formulu. |
9. | Taisnstūra laukums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pārveido mērvienības |
10. | Divas kastes (tilpums) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot aprēķināt un salīdzināt divu taisnstūra paralēlskaldņu tilpumus. |
11. | Pamatdaļa no leņķa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Daļa no leņķa. Leņķu veidi pēc to lieluma. |
12. | Riņķa līnijas rādiuss | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Riņķa līnijas rādiusa aprēķināšana, ja dots diametrs. |
13. | Riņķa līnijas ar kopīgu centru | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Divām riņķa līnijām ar kopīgu centru prot noteikt diametrus, rādiusus, rādiusu starpību. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kustības un pirkuma uzdevumi. Ģeometrija | 00:40:00 | vidēja | 34 p. |