Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Centralizētā eksāmena programma | 12. klases eksāmens vēsturē (2020.). |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. daļas 1.1. uzdevums | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Zināšanas un izpratne par vēstures jēdzieniem. |
2. | 1. daļas 1.2. uzdevums | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Zināšanas un izpratne par vēstures jēdzieniem. |
3. | 1. daļas 1.3. uzdevums | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Zināšanas un izpratne par vēstures cēloņsakarībām. |
4. | 1. daļas 1.4. uzdevums | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Zināšanas un izpratne par vēstures cēloņsakarībām. |
5. | 1. daļas 1.5. uzdevums | 2. izziņas līmenis | zema | 5 p. | Zināšanas un izpratne par vēstures cēloņsakarībām. |
6. | 1. daļas 1.6. uzdevums | 2. izziņas līmenis | zema | 5 p. | Zināšanas un izpratne par vēstures cēloņsakarībām, personībām. |
7. | 1. daļas 2. uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Izpratne par Latvijas vēstures notikumu hronoloģisko pēctecību. |
8. | 1. daļas 3. uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Izpratne par Eiropas un pasaules vēstures notikumu hronoloģisko pēctecību. |
9. | 1. daļas 4.1. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zināšanas, izpratne par vēstures faktiem, personībām, vēstures periodizāciju, nosakot un identificējot vēstures periodam raksturīgākās kultūras liecības. |
10. | 1. daļas 4.2. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zināšanas, izpratne par vēstures faktiem, personībām, vēstures periodizāciju, nosakot un identificējot vēstures periodam raksturīgākās kultūras liecības. |
11. | 1. daļas 4.3. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zināšanas, izpratne par vēstures faktiem, personībām, vēstures periodizāciju, nosakot un identificējot vēstures periodam raksturīgākās kultūras liecības. |
12. | 1. daļas 4.4. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zināšanas, izpratne par vēstures faktiem, personībām, vēstures periodizāciju, nosakot un identificējot vēstures periodam raksturīgākās kultūras liecības. |
13. | 1. daļas 4.5. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zināšanas, izpratne par vēstures faktiem, personībām, vēstures periodizāciju, nosakot un identificējot vēstures periodam raksturīgākās kultūras liecības. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Atbildi jautājumus par 1. uzdevumu | Citi | vidēja | 4 p. | Papildina, nostiprina zināšanas. |
2. | Nosaki attēla saikni | Citi | vidēja | 1 p. | Papildina, nostiprina zināšanas, veido vizuālo saikni. |
3. | Saisti attēlu un notikumu | Citi | vidēja | 1 p. | Papildina, nostiprina zināšanas, veido vizuālo saikni. |
4. | Papildini tekstu par Latvijas vēstures procesiem | Citi | augsta | 10 p. | Pārbauda, papildina zināšanas. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vēstures jēdzieni, procesi, personības | 00:30:00 | vidēja | 40 p. | Zināšanas par vēstures jēdzieniem, procesiem, to hronoloģiju, personībām. |
2. | Kultūras liecības par vēsturi | 00:15:00 | vidēja | 27 p. | Zināšanas, izpratne par vēstures faktiem, personībām, periodizāciju, nosakot un identificējot vēstures periodam raksturīgākās kultūras liecības. |
3. | Valsts eksāmens vēsturē 1. daļa, 2020. g. | 00:38:00 | vidēja | 48 p. | 2020. gada vēstures eksāmena 1. daļas jautājumi. |