Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. daļas 1. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Izpratne par vēstures notikumu hronoloģisko secību, norises laiku. |
2. | 1. daļas 2. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Zināšanas un izpratne par vēstures notikumu, procesu kopsakarībām. |
3. | 1. daļas 3. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Pārbauda vēstures jēdzienu zināšanas. |
4. | 1. daļas 4. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Pārbauda izpratni par valsts svētku un atceres dienu vēsturisko kontekstu. |
5. | 1. daļas 5. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Zināšanas, prasmes saistīt kultūras liecības ar vēstures periodu. |
6. | 1. daļas 6. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Nosaka zināšanas, izpratni par vēstures liecību saikni ar vēstures periodu. |
7. | 1. daļas 7. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Pārbauda zināšanas par kartēm, vēstures procesiem, kurus tās ilustrē. |
8. | 1. daļas 8. uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Pārbauda vēstures notikumu cēloņsakarību izpratni. |
9. | Papilduzdevums 8. uzdevumam | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Attīsta lasītprasmi, iemaņas kritiski vērtēt vēstures avotu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Papilduzdevums 1. uzdevumam | Citi | vidēja | 4 p. | Pārbauda, papildina zināšanas par vēsturē nozīmīgām personībām, to saikni ar notikumiem. |
2. | Papilduzdevums 2. uzdevumam | Citi | vidēja | 4 p. | Pārbauda, nostiprina izpratni par notikumu hronoloģisko secību. |
3. | Papilduzdevums 4. uzdevumam | Citi | augsta | 4 p. | Ļauj pārbaudīt zināšanas par nozīmīgiem datumiem - svētku un atceres dienām. |
4. | Papilduzdevums 7. uzdevumam | Citi | vidēja | 2 p. | Pārbauda, nostiprina zināšanas un izpratni par tirgotāju sadarbību. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diagnosticējošā darba 1. daļas uzdevumi | 00:40:00 | vidēja | 51 p. | Zināšanas, izpratne par notikumiem, to hronoloģiju, savstarpējo saistību, vēsturisko kontekstu, cēloņsakarībām, par vēstures kartēm. |