Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 2019.g. 9.kl. eksāmens 1. tēmas 5. uzdevums | 1. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Jaunlatviešu kustība. Zināšanas par personību devumu. |
2. | 2019.g. 9.kl. eksāmens 3. tēmas 5. uzdevums | 1. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Pretošanās padomju režīmam. Zināšanas par personību devumu. |
3. | 2018.g. 9.kl. eksāmens 1. daļas 4. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Latvijas vēstures procesu, personību zināšanas. |
4. | 2018.g. 9.kl. eksāmens 1. daļas 5.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Nozīmīgu vēstures personību noteikšana. |
5. | 2018.g. 9.kl. eksāmens 1. daļas 5.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zināšanas par nozīmīgu vēstures personību darbību. |
6. | 2018.g. 9.kl. eksāmens 3. daļas 1. tēmas 5. un 6. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Personības un jēdzieni. |
7. | 2018.g. 9.kl. eksāmens 3. daļas 2. tēmas 5. un 6. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Personības un jēdzieni. |
8. | 2018.g. 9.kl. eksāmens 3. daļas 3. tēmas 5. un 6. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Personības un jēdzieni. |
9. | 2016.g. 9.kl. eksāmens Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošana - personības | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par vēstures personībām, to nozīmi. |
10. | 2016.g. 9.kl. eksāmens K. Ulmaņa autoritārā režīma izveide - personības | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par vēstures personībām, to nozīmi. |
11. | 2016.g. 9.kl. eksāmens Akcija "Baltijas ceļš" - personības | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par vēstures personībām, prasme raksturot to darbību, nozīmi. |
12. | 2015.g. 9.kl. eksāmens 1. daļas 3. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zināšanas par vēstures personību lomu, izpratne par vēstures notikumu hronoloģisko secību. |
13. | 2015.g. 9.kl. eksāmens 1. tēma Reformācija Livonijā: dalībnieki. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vēstures personību zināšanas, izpratne par to lomu. |
14. | 2015.g. 9.kl. eksāmens 2. tēma Jaunlatviešu kustība: dalībnieki. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vēstures personību zināšanas, izpratne par to lomu. |
15. | 2015.g. 9.kl. eksāmens 3. tēma Latvijas Tautas frontes darbība: dalībnieki. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vēstures personību zināšanas, izpratne par to lomu. |
16. | 2014.g. 9.kl. eksāmens 1. daļas 5. uzd. Nosaki personības. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | 9. klases eksāmens vēsturē (2014) |
17. | 2015.g. 12.kl. eksāmens 2.7. Tēma Latvijas novada attīstība | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zināšanas par vēstures personībām, vizuāla to noteikšana. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Tēmas uzdevumu apkopojums | 00:40:00 | vidēja | 42 p. | Eksāmena uzdevumi par tēmu "Personības Latvijas vēsturē, ar to saistītos notikumos". |