Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina maisījumu veidus un maisījumu atdalīšanas paņēmienus (standarta prasības 11.64., 11.74.). |
2. | 1.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atpazīst pētniecisko jautājumu (standarta prasība 10.5.) |
3. | 1.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina par magnētiskā spēka darbību (standarta prasība 11.90) |
4. | 1.4. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, kāpēc eksperiments jāatkārto vairākas reizes (standarta prasība 10.6). |
5. | 2.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina Zemes rotācijas, dienas un nakts mijas saikni (standarta prasība 11.32). |
6. | 2.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izvērtē datus un secina (standarta prasība 10.19). |
7. | 3.1. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izvērtē datus un secina (standarta prasība 10.19). |
8. | 3.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Izvērtē modeļa izmantošanas iespējas demonstrējumā (standarta prasība 10.2). |
9. | 3.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Plāno modeļa konstrukciju eksperimenta norisei (standarta prasības 10.2; 10.3). |
10. | 4.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izvērtē informāciju un secina (standarta prasības (10.19). |
11. | 4.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Piedāvā ticamu skaidrojumu (standarta prasības 11.26). |
12. | 4.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Novērtē informācijas derīgumu un ticamību (standarta prasība 10.3). |
13. | 5. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zina par vielu īpašību maiņu temperatūras ietekmē, prognozē rezultātu (standarta prasība 11.66). |
14. | 6. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Izvēlas derīgāko informācijas avotu un pamato; zina grāmatas struktūru ātrai informācijas ieguvei; izvēlas ticamāko informācijas avotu (standarta prasības 10.1.; 10.2.; 10.3.). |
15. | 7.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina augu sakņu funkcijas (standarta prasība 11.3) |
16. | 7.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, kur augā veidojas sēklas (standarta prasība 11.5.) |
17. | 7.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskata organismu funkcionēšanas likumsakarības (standarta prasība 11.21.) |
18. | 7.4. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izvērtē datus un secina (standarta prasības 11.3.; 10.19.) |
19. | 8.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina kustības raksturlielumus (standarta prasība 11.82.) |
20. | 8.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina spēka lielumu un nosaka ķermeņa kustības virzienu (standarta prasība 11.91.) |
21. | 8.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina par gravitācijas spēka darbību (standarta prasība 11.90.) |
22. | 9.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izprot vielu īpašību maiņu temperatūras ietekmē (standarta prasība 11.66.) |
23. | 9.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Prognozē globālās sasilšanas iespējamās sekas (standarta prasība 12.19.) |
24. | 10.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Secina un skaidro eksperimenta rezultātus (standarta prasība 10.16.) |
25. | 10.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Formulē pieņēmumu (standarta prasība 10.5.) |
26. | 10.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Konstruē diagrammu (standarta prasība 10.14.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Organismi un to darbība (2015. g. valsts diagnosticējošā darba uzdevumi) | 00:00:00 | zema | 3 p. | Augu orgāni un to darbība, organismu funkcionēšanas likumsakarības. |
2. | Vielas un to īpašības (2015. g. valsts diagnosticējošā darba uzdevumi) | 00:00:00 | vidēja | 5 p. | Maisījumi un to atdalīšana; vielu īpašību maiņa. |
3. | Kustība un spēki (2015. g. valsts diagnosticējošā darba uzdevumi) | 00:00:00 | vidēja | 4 p. | Magnētiskā spēka un gravitācijas spēka darbība; spēku salīdzināšana; kustības raksturlielumi. |
4. | Zeme Saules sistēmā (2015. gada valsts diagnosticējošā darba uzdevumi) | 00:00:00 | vidēja | 5 p. | Zemes rotācija; Saules sistēmas uzbūve; kustība Saules sistēmā; informācijas izmantošana un izvērtēšana. |
5. | Pētnieciskā darbība (2015. gada valsts diagnosticējošā darba uzdevumi) | 00:00:00 | augsta | 16 p. | Atpazīst un formulē pētniecisko jautājumu/pieņēmumu; izmanto dažādus informācijas avotus informācijas ieguvei un secinājumiem; darbojas ar grafisku informācijas attēlojumu |