Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Izsaka laiku sekundēs. |
2. | 2. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Secina, kāda Mēness fāze ir redzama no Zemes |
3. | 3. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skaidro, kāpēc notiek dienas un nakts mija, izmantojot modeli |
4. | 4. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Apraksta, kā iespējams pārliecināties, ka gaiss pastāv |
5. | 5. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Nosaka attālumu kartē vai plānā, izmantojot mērogu |
6. | 6. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina priekšmetus, kas nepieciešami filtrēšanai |
7. | 7. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Starp dotajiem maisījumiem atpazīst neviendabīgo maisījumu un izvēlas to filtrēšanai |
8. | 8. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Analizējot situāciju, izvēlas trauku, kurā iztvaikošanas notiek visātrāk |
9. | 9. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Apraksta novēroto, lietojot atbilstošus dabaszinību terminus |
10. | 10. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, kā var paātrināt šķīšanas procesu |
11. | 11. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Aprēķina izšķīdušās vielas masas daļu šķīdumā |
12. | 12. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atšķir pētījuma soļus (hipotēzi, novērojumu, secinājumus utt.) |
13. | 13. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Salīdzina materiālu īpašības un identificē materiālus |
14. | 14. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izmantojot grafikā doto informāciju, nosaka gliemeža veikto attālumu |
15. | 15. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Veic vienkāršus mērījumus un pieraksta mērījumu rezultātus, lietojot atbilstošas mērvienības |
16. | 16. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, ka elektriskajai ķēdei jābūt noslēgtai, lai spuldze kvēlotu |
17. | 17. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Skaidro balona tilpuma maiņu ar temperatūras un gāzes (hēlija) temperatūras maiņu |
18. | 18. uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atšķir atjaunojamos un neatjaunojamos enerģijas avotus |
19. | 19. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Sakārto prioritārā secībā darbības vides piesārņojuma mazināšanai |
20. | 20. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka augu, izmantojot augu noteicēju |
21. | 21. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Novēro augam raksturīgās pazīmes, salīdzina dažādu augu daļas pēc to raksturīgajām pazīmēm |
22. | 22. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pamatojoties uz grafikā attēlotajiem datiem, izdara secinājumus |
23. | 23. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Raksturo ekosistēmas izmaiņas |
24. | 24. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina datus, novērtē ticamību. Pamato savu viedokli, balstoties uz datiem |
25. | 25. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izdara secinājumus, saistot divus lielumus |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 2019. gada valsts diagnosticējošais darbs dabaszinībās 6. klasei | 00:00:00 | vidēja | 25 p. | Valsts diagnosticējošais darbs dabaszinībās 2018./19. m.g. |