Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Krāsas, krāsu jaukšana. Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Krāsa | Prot nosaukt pamaktrāsas, zina, kādas krāsas iegūst, savstarpēji jaucot pamatkrāsas. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pamatkrāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot noteikt pamatkrāsas. |
2. | Pamatkrāsas mākslā | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot nosaukt pamaktrāsas, spēj tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
3. | Pamatkrāsas, to pielietojums glezniecībā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Atpazīst pamatkrāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
4. | Krāsu jaukšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina, kādu krāsu iegūst, sajaucot divas pamatkrāsas. |
5. | Krāsu jaukšana, iegūto toņu izmantošana glezniecībā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina, kādas krāsas iegūst, savstarpēji sajaucot pamatkrāsas, prot šos iegūtos toņus saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
6. | Pamatkrāsas, sekundārās krāsas (ar ievilkšanu) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot mākslas darba reprodukcijā saskatīt pamatkrāsas; zina, kādu krāsu iegūst, sajaucot zilo un sarkano krāsu, spēj iegūto toni saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
7. | Ahromatiskās krāsas glezniecībā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, kas ir ahromatiskās krāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
8. | Krāsu tipi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pamatkrāsas, atvasinātās krāsas, ahromatiskās krāsas dabā |
9. | Ahromatiskās krāsas, pamatkrāsas, atvasinātās krāsas (ar ievilkšanu) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pazīst pamatkrāsas, ahromatiskās krāsas, atvasinātās krāsas, spēj tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
10. | Krāsas | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Zina pamatkrāsas, atvasinātās jeb sekundārās krāsas un ahromatiskās krāsas, spēj saskatīt tās mākslas darba reprodukcijā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ahromatiskās krāsas | Citi | vidēja | 1 p. | Prot noteikt ahromatiskās krāsas. |
2. | Oranžā krāsa | Citi | vidēja | 2 p. | Zina, kāda krāsas savstarpēji jāsajauc, lai iegūtu oranžo krāsu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Krāsu raksturojums | 00:30:00 | vidēja | 9 p. | Prot noteikt pamatkrāsas, spēj tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās; zina, kādu krāsu iegūst, sajaucot divas pamatkrāsas, spēj iegūto toni saskatīt mākslas darbu reprodukcijās; prot noteikt ahromatiskās krāsas. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pamatkrāsas, to jaukšana, ahromatiskās krāsas | 00:30:00 | vidēja | 18 p. | Atpazīst pamatkrāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās; zina, kādas krāsas iegūst, savstarpēji sajaucot pamatkrāsas, prot šos iegūtos toņus saskatīt attēlos; zina, kas ir ahromatiskās krāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |