Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Tēmā izmantotās gleznas | Saites un atsauces tēmas uzdevumos izmantotajām gleznām |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Krāsu jaukšana | Atkārto pamatkrāsas, papildkrāsas, krāsu apli. |
2. | Krāsu toņi un nokrāsas | Uzzina par krāsu daudzajiem toņiem un nokrāsām, to iegūšanu jaucot krāsas savā starpā. |
3. | Krāsu nozīme | Uzzina par krāsu nozīmi un asociācijām, ko tās rada. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pamatkrāsas | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atpazīst pamata un papildkrāsas |
2. | Papildkrāsas iegūšana I | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina papildkrāsu uzjaukšanu, iegūšanu |
3. | Krāsu gaišināšana un tumšināšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina kā pagaišināt vai patumšināt jebkuru krāsu. |
4. | Krāsu asociācija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot atrast un saprot krāsu asociācijas. |
5. | Krāsu jaukšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nostiprina zināšanas par krāsu jaukšanu. |
6. | Krāsu gaišināšana – krāsu pāreja | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot krāsas gaišnāšanu jaucot ar balto. Kārto toņu pāreju. |
7. | Krāsu tumšināšana – krāsu pāreja | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Iegūst tumšos toņus, jaucot ar melno krāsu. |
8. | Krāsu emocionālā nozīme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot noteikt krāsas emociju un sajūtu. |
9. | Pelēkās krāsas dabā, toņu daudzveidība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, ka krāsu toņus var saskatīt dabā. |
10. | Krāsu toņi dabā, toņu nosaukumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atpazīst toņus dabā, mācās daudzveidīgus nosaukumus. |
11. | Gleznas noskaņa I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saprot krāsas nozīmi mākslas darbā. |
12. | Pamatkrāsas mākslā | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zina pamatkrāsas, spēj tās saskatīt mākslas darbos. |
13. | Krāsu nozīme cilvēka dzīvē | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zina par krāsu nozīmi un asociācijām, ko tās rada. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Papildkrāsas iegūšana II | Citi | vidēja | 1 p. | Zina, kuras pamatkrāsas vajadzīgas, lai sajauktu papildkrāsu. |
2. | Gleznas noskaņa II | Citi | vidēja | 2 p. | Domā par krāsu nozīmi noskaņas radīšanā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pamatkrāsas, papildkrāsas, krāsu jaukšana, krāsu nozīme | 00:20:00 | vidēja | 10 p. | Pamatkrāsas un papildkrāsas. Papildkrāsu iegūšana. Toņu daudzveidība. Toņu iegūšana jaucot ar baltu vai melnu. Toņu pārejas. Krāsu toņu nosaukumi. Krāsu nozīmes un asociācijas. Pamatkrāsas mākslas darbā. Noskaņa mākslas darbā. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Krāsu jaukšana | 00:40:00 | vidēja | 16 p. | Pamatkrāsas un papildkrāsas. Papilkrāsu iegūšana. Toņu daudzveidība. Toņu iegūšana jaucot ar baltu vai melnu. Toņu pārejas. Krāsu toņu nosaukumi. Krāsu nozīmes un asociācijas. Pamatkrāsas mākslas darbā. Noskaņa mākslas darbā. |