Grūtības pakāpe:
00:40:00
1. | Grafikas dizaina raksturojums | 3 p. |
2. | Grafikas dizains – vēsturiski fakti, Viljama Morisa grafikas dizaina piemēri | 6 p. |
3. | Heraldika, viduslaiku grāmatas, teksta iespiešanas pirmsākumi Eiropā | 4 p. |
4. | Tipografikas pazīmes | 2 p. |
5. | Pozitīvais un negatīvais laukums | 3 p. |
6. | Negatīvais laukums mākslas darbu reprodukcijās | 4 p. |
7. | Divējādās, neiespējamās figūras | 4 p. |
8. | Morisa Kornēlija Ešera iedvesmas avots | 2 p. |
9. | Portreta žanra attīstība laika posmā no senajiem laikiem līdz viduslaikiem | 3 p. |
10. | Renesanses perioda sākumposma portrets | 1 p. |
11. | Miniatūrportrets | 2 p. |
12. | Psiholoģiskais portrets | 4 p. |
13. | Modernisma portrets | 4 p. |
14. | Ekspresionisma portrets | 2 p. |
15. | Rakursi ekspresionisma kompozīcijās | 4 p. |
16. | Arhitektūras un mākslas apvienošana | 2 p. |
17. | Arhitektūras vizuālie izteiksmes līdzekļi. Ritms I | 2 p. |
18. | Arhitektūras vizuālie izteiksmes līdzekļi. Ritms II | 3 p. |
19. | Arhitektūras vizuālie izteiksmes līdzekļi. Simetrija, asimetrija | 2 p. |
20. | Makets – raksturojums, pazīmes | 3 p. |
21. | Baroka stila dārzs | 3 p. |
22. | 20. gadsimta arhitektūra un vide | 4 p. |
23. | Vides un arhitektūras vienotība | 3 p. |