PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Akvareļglezniecība | Prot raksturot akvareļglezniecības attīstības vēsturi. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Akvareļu krāsu raksturojums | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Prot raksturot akvareļu krāsu īpašības, faktus, saistītus ar krāsu izgatavošanu. |
2. | Akvareļu krāsu izmantošana senatnē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Zina, kā akvareļu krāsas tika izmantotas dažādos laika posmos. |
3. | Akvareļglezniecība kā patstāvīgs mākslas veids, akvareļglezniecības uzplaukums Latvijā | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Zina, kad akvareļglezniecība kļuva par patstāvīgu mākslas veidu, kad akvareļglezniecības piedzīvoja uzlaukumu Latvijā, prot nosaukt nozīmīgākos gleznotājus. |
4. | Tomasa Gērtina daiļrade | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Uzdevums ar ievilkšanu. Prot raksturot Tomasa Gērtina daiļradi, spēj attēlos atpazīt mākslinieka darbus. |
5. | Akvareļkrāsu izgatavošana līdz 18. gadsimtam, Tomasa Gērtina daiļrade | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzdevums ar ievilkšanu. Zina, kā laika posmā līdz 18.gadsimtam tika izgatavotas akvareļu krāsas, prot raksturot Tomasa Gērtina daiļradi. |
6. | Akvareļglezniecība renesanses posmā, Džozefa Tērnera daiļrade | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot raksturot akvareļglezniecību renesanses posmā, spēj saskatīt Džozefa Tērnera radītā mākslas darba pazīmes mākslas darba reprodukcijā. |
7. | Akvareļglezniecība kā patstāvīgs mākslas veids | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina, kad un kur akvareļglezniecība kļuva par patstāvīgu mākslas veidu, prot attēlos saskatīt akvareļglezniecības attīstības pirmsākumos nozīmīgāko pārstāvju darbu pazīmes. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nozīmīgie laika posmi akvareļglezniecības attīstībā | Citi | vidēja | 4 p. | Prot raksturot nozīmīgos posmus akvareļglezniecības attīstībā. |
2. | Džozefa Tērnera daiļrade | Citi | vidēja | 3 p. | Prot raksturot Džozefa Tērnera daiļradi, spēja atpazīt Tērnera mākslas darba reprodukciju. |
3. | Tomasa Gērtina daiļrade | Citi | vidēja | 3 p. | Prot raksturot Tomasa Gērtina daiļradi, spēj attēlos atpazīt mākslinieka darbus. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Akvareļglezniecības attīstība | 00:18:00 | vidēja | 21 p. | Prot raksturot akvareļu krāsu īpašības, faktus, saistītus ar krāsu izgatavošanu; zina, kā akvareļu krāsas tika izmantotas dažādos laika posmos; zina, kad akvareļglezniecība kļuva par patstāvīgu mākslas veidu, kad akvareļglezniecības piedzīvoja uzlaukumu Latvijā, prot nosaukt nozīmīgākos gleznotājus; prot raksturot Tomasa Gērtina daiļradi, spēj attēlos atpazīt mākslinieka darbus; prot raksturot Džozefa Tērnera daiļradi, spēja atpazīt Tērnera mākslas darba reprodukciju. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Akvareļglezniecības attīstības raksturīgās iezīmes | 00:17:00 | vidēja | 16 p. | Prot raksturot akvareļu krāsu īpašības, faktus, saistītus ar krāsu izgatavošanu; prot raksturot nozīmīgos posmus akvareļglezniecības attīstībā; zina, kad akvareļglezniecība kļuva par patstāvīgu mākslas veidu, kad akvareļglezniecības piedzīvoja uzlaukumu Latvijā, prot nosaukt nozīmīgākos gleznotājus; prot raksturot Tomasa Gērtina daiļradi, spēj attēlos atpazīt mākslinieka darbus. |