Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.

Satura rādītājs:

Materiāli skolotājiem

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Satura rādītājs
2. Skolotājam Mācību materiāla raksturojums.

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Līniju ritms ainavā Zina, kas ir ritms, kā tas izpaužas mākslā.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Ritma veidi, to pazīmes 1. izziņas līmenis zema 3 p. Prot raksturot dažādos ritmu veidus.
2. Metriskais ritms ainavās 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Zina, kas ir metriskais ritms, prot ainavu reprodukcijās saskatīt tā pazīmes.
3. Ritmu pazīmes 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Prot raksturot dažādos ritmus, spēj attēlā atpazīt metriskā ritma pazīmes.
4. Ritmu raksturojums 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Prot raksturot dažādus ritmus, spēj attēlā saskatīt brīvā ritma pazīmes.
5. Statiskais ritms 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Prot attēlos saskatīt statiskā ritma pazīmes.
6. Metriskais, brīvais ritms 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Prot attēlos saskatīt metriskā un brīvā ritma pazīmes.
7. Ritmu raksturīgās pazīmes 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Prot raksturot dažādus ritmus, spēj attēlā saskatīt noteikta ritma pazīmes.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Brīvais ritms ainavās Citi vidēja 2 p. Prot ainavā saskatīt brīvo ritmu.
2. Brīvais ritms Citi vidēja 2 p. Prot attēlos saskatīt brīvā ritma pazīmes.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Ritmu veidi 00:14:00 vidēja 11 p. Prot raksturot dažādos ritmu veidus; zina, kas ir metriskais ritms, prot ainavu reprodukcijās saskatīt tā pazīmes; prot attēlos saskatīt brīvā ritma pazīmes; prot attēlos saskatīt statiskā ritma pazīmes.

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Līniju ritmi ainavās 00:17:00 vidēja 17 p. Prot raksturot dažādos ritmus, spēj attēlā atpazīt metriskā ritma pazīmes; spēj attēlā saskatīt brīvā ritma pazīmes; spēj attēlā saskatīt noteikta ritma pazīmes.