Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Mans ķermenis – My body | Ķermeņa daļas - body, head, leg, foot, feet, hand, arm, neck, shoulder, elbow, finger, knee, toe. |
2. | Mana seja – My Face | Vārdu krājums, sejas daļas – face, eye, ear, eyebrow, cheek, chin, nose, mouth, tooth, teeth, hair. |
3. | Piederības vietniekvārdi – Possessive adjectives | Piederības vietniekvārdi - my, your, his, her, its, our, their. |
4. | Daudzskaitlis, neregulārie lietvārdi – Plural of irregular nouns | Neregulāro lietvārdu daudzskaitļa formas. |
5. | Noderīgo lietu stūrītis | Uzdevumi un spēles internetā vārdu krājuma un gramatikas nostiprināšanai. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pārrakstīšana – Copying | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta dotos vārdus. Pasvītro vai pārraksta vārdus, noskaidro un/vai pārbauda to nozīmi (ar skolotāja palīdzību). (VS.3.3.1.6.) |
2. | Kas ir attēlā – What's in the picture | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Izpēta attēlu un izvēlas vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
3. | Vietniekvārdu tulkojums – Translation of pronouns | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Izvēlas pareizo tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Vienskaitlis un daudzskaitlis. Neregulārie lietvārdi – Singular and Plural. Irregular words | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pie attēla pievelk klāt vārdu – vienskaitlī vai daudzskaitlī. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Lasīšana, tulkošana, ievilkšana – Reading, translating, dragging | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Tabulā vārdam pievelk klāt tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Klausīšanās. Vietniekvārdi – Listening. Pronouns | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Noklausās un izvēlas pareizo vietniekvārdu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
7. | Klausīšanās, vārda ievilkšana – Listening, Dragging the Word | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | Piederības vietniekvārdi – Possessive pronouns | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Vārdam vai vietniekvārdam pievelk klāt piederības vietniekvārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus/tekstu veido vienkāršu aprakstu pēc parauga; paskaidro piederību: vietniekvārdi my, your, his, her. |
9. | Daudzskaitļa pareizrakstība. Regulārie lietvārdi – Plural, spelling. Regular nouns | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izvēlas dotajam lietvārdam atbilstošo daudzskaitļa formu, ņemot vērā pareizrakstību. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī (piemēram, box – boxes). |
10. | Vārds zem attēla – Word under the picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Daudzskaitļa pareizrakstība. Neregulārie lietvārdi – Plural, spelling. Irregular nouns | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izvēlas pareizo neregulāro lietvārda daudzskaitļa formu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: salīdzina vienu priekšmetu/cilvēku ar vairākiem: lietvārda daudzskaitļa neregulārās formas: foot – feet. |
12. | Paslēptie vārdi. Darbības klasē – Hidden words. Actions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Piederības vietniekvārdi teikumos – Possessive pronouns in the sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Pabeidz teikumus izvēlotos pareizo piederības vietniekvārdu un ierakstot trūkstošo vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; paskaidro piederību: vietniekvārdi my, your, his, her. |
14. | Klausīšanās un tulkošana – Listening and translating | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Latviskajam vārdam klausoties piemeklē tulkojumu. Izmanto verbālus un neverbālus līdzekļus, lai attēlotu dzirdēto vai redzēto. (VS.3.2.1.2.) Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
15. | Klausīšanās un rakstīšana – Listening and writing | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Noklausās vārdu un to pārraksta. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; klausās un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
16. | Dziesma "Head, shoulders, knees and toes" – Song | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Noklausās dziesmu un izpilda uzdevumu, izvēloties trūkstošo vārdu un atzīmējot nākamo rindiņu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Mans ķermenis – My body | 2. izziņas līmenis | vidēja | 11 p. | Aplūko attēlu un pievelk vārdu pie cipariem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
18. | Piederības vietniekvārdi teikumos - Possessive pronouns in the sentences | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Izvēlas pareizo piederības vietniekvārdu, lai pabeigtu teikumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; paskaidro piederību: vietniekvārdi my, your, his, her. |
19. | Lietvārda vienskaitlis un daudzskaitlis teikumos – Singular and plural forms of nouns | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Izvēlas lietvārda daudzskaitļa vai vienskaitļa formu. Skolēnam nozīmīgas darbības: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī (piemēram, box – boxes), salīdzina vienu priekšmetu/cilvēku ar vairākiem: lietvārda daudzskaitļa neregulārās formas: foot – feet. |
20. | Piederības vietniekvārdi tekstā – Possessive pronouns in the text | 3. izziņas līmenis | augsta | 10 p. | Jāaizpilda teksts, izvēloties pareizos piederības vietniekvārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; paskaidro piederību: vietniekvārdi my, your, his, her. |
21. | Izlaisti burti – Omitted letters | 2. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
22. | Jaukti burti – Mixed letters | 2. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
23. | Vārda pabeigšana – Finishing the word | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Zem attēla pievelk burtus pareizā secībā. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) |
24. | Lasīšana, attēla apraksts – Reading, description of image | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Aplūko attēlu un izvēlās pareizo teikumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Daudzskaitļa veidošanas atkārtojums – Plural | Citi | vidēja | 6 p. | Uzdevums 1.klases daudzskaitļa veidošanas atkārtošanai. Pie vārda pievelk daudzskaitļa galotni -s vai -es. |
2. | Piederības vietniekvārdi – Possessive pronouns | Citi | zema | 2 p. | Priekš katra personas vietniekvārda izvēlas pareizo piederības vietniekvārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; paskaidro piederību: vietniekvārdi my, your, his, her. |
3. | Dziesma "Head, Shoulders, Knees and Toes" – Song | Citi | vidēja | 4 p. | Klausās dziesmu un pievelk vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Lietvārda daudzskaitlis. Pareizrakstība – Plural of nouns. Spelling | Citi | augsta | 12 p. | Vārdu ievelk pareizajā vietā un pieraksta klāt daudzskaitļa formu. Skolēnam nozīmīgas darbības: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī (piemēram, box – boxes), salīdzina vienu priekšmetu/cilvēku ar vairākiem: lietvārda daudzskaitļa neregulārās formas: foot – feet. |
5. | Lasīšana, dzejolis, attēls – Reading, rhyme, image | Citi | augsta | 6 p. | Izlasa dzejoli par briesmonīti un izvēlas pareizo attēlu. Aplūko attēlu un izvēlās pareizo teikumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mans ķermenis I | 00:20:00 | zema | 17 p. | Zina pamatvārdus par ķermeni; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina piederības vietniekvārdus; zina daudzskaitļa veidošanas nosacījumus regulārajiem un neregulārajiem lietvārdiem. |
2. | Mans ķermenis II | 00:20:00 | vidēja | 27 p. | Zina pamatvārdus par ķermeni; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina piederības vietniekvārdus; zina daudzskaitļa veidošanas nosacījumus regulārajiem un neregulārajiem lietvārdiem. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mans ķermenis III | 00:30:00 | vidēja | 49 p. | Zina pamatvārdus par ķermeni; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina piederības vietniekvārdus; zina daudzskaitļa veidošanas nosacījumus regulārajiem un neregulārajiem lietvārdiem. |
2. | Mans ķermenis IV | 00:30:00 | augsta | 77 p. | Zina pamatvārdus par ķermeni; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina piederības vietniekvārdus; zina daudzskaitļa veidošanas nosacījumus regulārajiem un neregulārajiem lietvārdiem. |