Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Organismu darbības regulācijas veidi | Skolēni atkārto, kas ir humorālā un neirālā regulācija, kāpēc ir svarīga homeostāze. |
2. | Augu hormoni jeb fitohormoni | Skolēni iepazīst augu hormonu veidus un to funkcijas. |
3. | Cilvēka endokrīnās sistēmas uzbūve | Skolēni nostiprina un papildina zināšanas par iekšējās sekrēcijas dziedzeru funkcijām. |
4. | Hormonu darbības princips | Skolēni apgūst atgriezeniskās saites principu hormonu darbībā. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Humorālās un neirālās regulācijas atšķirības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni mācās atšķirt humorālo un neirālo regulāciju, analizējot piemērus un atbild uz jautājumiem par regulācijas jēdzieniem. |
2. | Fitohormonu funkcijas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni izzina fitohormonu funkcijas. |
3. | Cilvēka endokrīnās sistēmas uzbūve | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Skolēni attēlā atpazīst endokrīnos dziedzerus un paskaidro to funkcijas. |
4. | Glikozes līmeņa asinīs regulācija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni atbild uz jautājumiem par insulīna un glikagona savstarpējo mijiedarbību glikozes līmeņa regulēšanā. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. daļa. Insulīna un glikagona darbība organismā (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni nosaka kādi procesi ietekmē insulīna un glikagona sekrēciju. |
2. | 1. daļa. Glikozes līmeņa regulācija (2016) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni nosaka glikagona un insulīna funkcijas. |
3. | 1. daļa. Progesterona funkcijas (2016) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni izmanto grafisko attēlu, lai secinātu par progesterona funkcijām. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Humorālā regulācija | 00:00:00 | vidēja | 16 p. | Skolēni nostiprina zināšanas par humorālo regulāciju. |