Pēctecīgas darbības (algoritmu) piemēri sadzīvē.
Sviestmaizes gatavošanas algoritms:
- Maizes šķēles nogriešana
- Sviesta uzsmērēšana
- Siera sagriešana
- Tomāta sagriešana
- Siera un tomātu uzlikšana uz sviestmaizes
- Otras šķēles uzlikšana
Dienas režīms:
Frizūru veidošana:
Spēle "paslēpes"
1. Izvēlēties bērnu, kurš meklēs.
2. Meklētājs aizver acis un skaita, tajā pašā laikā pārējie slēpjas.
3. Meklētājs dodas meklēt, pārējie cenšas neparādīt, kur atrodas.
4. Uzvaras prieks par atrašanu.
Origami (japāņu val. 折り紙 „salocīts papīrs”) – papīra figūriņu veidošanas māksla.
Atsauce:
http://www.twinkl.co.uk/resource/t-s-1626-7-step-sequencing-cards-making-a-sandwich
https://www.b17.ru/foto/uploaded/754a1050545ab23c41fea19bcb7d277c.jpg
www.startit.lv