Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Zīmēšana pēc parauga. Uzzīmēto salīdzināšana.
2. Priekšmetu salīdzināšana pēc formas, izmēra un krāsas Salīdzina objektus pēc formas, izmēra un krāsas
3. Kopīgās pazīmes Grupēt objektus

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Salīdzini uzzīmēto 1. izziņas līmenis zema 1 p.
2. Krāsa 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Attīstīt skolēnu loģisko domāšanu, turpinot loģisko virkni.
3. Krāsa 1. izziņas līmenis zema 1 p. Attīstīt skolēnu loģisko domāšanu.
4. Ģeometriskās figūras 1. izziņas līmenis zema 1 p. Salīdzina objektus pēc formas
5. Forma 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Salīdzina objektus pēc formas
6. Krāsa 1. izziņas līmenis augsta 1 p. Attīstīt skolēnu loģisko domāšanu, turpinot loģisko virkni.
7. Priekšmeta īpašības 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Salīdzina objektus pēc formas, krāsas, izmēra.
8. Krāsa 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Salīdzina objektus pēc krāsas
9. Objektu grupēšana pēc formas 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Salīdzina objektus pēc formas
10. Pēc izmēra 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Salīdzinām objektus pēc izmēra.
11. Salīdzina pēc krāsas 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Salīdzina objektus pēc krāsas
12. Pēc tēmas 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Spēj grupēt objektus pēc vienas kopīgas pazīmes.
13. Grupēšana 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Objektu grupēšana
14. Objekta pazīmes 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Attīstīt skolēnu loģisko domāšanu
15. Grupēšana 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Grupē objektus
16. Atšķirību meklēšana 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Atšķirību meklēšana
17. Objektu salīdzināšana un grupēšana 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Spēj grupēt objektus pēc vienas kopīgas pazīmes.
18. Sadalīšana sastāvdaļās 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Izvēlies sastāvdaļas
19. Atrodi sastāvdaļu 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Kurš fragments slēpjas aiz aizkrāsotā laukuma
20. Objektu salīdzināšana 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Izvēlies figūru

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Attīstīt skolēnu loģisko domāšanu, turpinot loģisko virkni. 10:00:00 vidēja 3 p.
2. Salīdzina objektus 10:00:00 vidēja 5 p. Salīdzina objektus pēc formas, krāsas, izmēra