OTRĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Katram gariņam ir zīmulis, ar ko tas var novilkt līniju pa savu ceļu. Lai izveidotu zīmējumu, ieslēdz zīmuli 1.png (e1.png) un pārvieto gariņu pa skatuvi.
 
1.png (e1.png)- Ieslēdz zīmuli.
 
2.png (e2.png)- Izslēdz zīmuli. Gariņam pārvietojoties, tas nezīmēs.
 
3.png (e4.png) - Notīra visus zīmējumus.
 
4.png (e3.png) - Atstāj gariņa nospiedumu.

Blokam kr.png (5.png)  nav savas krāsu paletes, tāpēc krāsu izvēlas no jebkura objekta Scratch logā.
 
Lai izvēlētos zīmēšanas krāsu:
  • izpilda klikšķi ar peles kreiso pogu uz bloka krāsu kvadrātiņa;
    kr2.png (6.png)
  • izpilda klikšķi uz Scratch loga objekta krāsas;
    7.png
  • bloka krāsu kvadrātiņā redzama izvēlētā krāsa.
    kr3.png (8.png)
 
Lai uzzīmētu kvadrātu, ieslēdz zīmuli un uz skatuves pārvieto gariņu kvadrāta formā.
1a.png
 
Rezultāts:
rez.png
 
Izmanto ciklu, lai uzzīmētu četras malas un pagrieztos kvadrāta stūros:
 
ciklskvadrats.png'
 
Atsauce:
https://scratch.mit.edu/
www.startit.lv
https://skolas.lu.lv/mod/book/tool/print/index.php?id=29857#ch183