Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Augstspiediena kristāli. 1. uzdevums, 1. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 11 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
2. | Augstspiediena kristāli. 1. uzdevums, 2. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu triviāliem nosaukumiem. |
3. | Augstspiediena kristāli. 1. uzdevums, 3. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko savienojumu izmantošanu. |
4. | Augstspiediena kristāli. 1. uzdevums, 4. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme sastādīt ķīmisko reakciju vienādojumus. |
5. | Augstspiediena kristāli. 1. uzdevums, 5. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme sastādīt ķīmisko reakciju vienādojumus, noteikt oksidētāju un reducētāju. |
6. | Indīgais konservants. 2. uzdevums, 6. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme noteikt oksīdu formulas, veicot aprēķinus ar molmasu. |
7. | Indīgais konservants. 2. uzdevums, 7. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 8 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme noteikt vielu formulas, veicot aprēķinus ar molmasu un masas daļu. |
8. | Indīgais konservants. 2. uzdevums, 8. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par koeficientu noteikšanu reakcijas vienādojumā un elektronu bilances vienādojumu sastādīšanu. |
9. | Indīgais konservants. 2. uzdevums, 9. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
10. | Joniem bagātais ezers. 3. uzdevums, 10. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par izšķīdušo vielu un jonu koncentrāciju šķīdumā un prasme veikt attiecīgus aprēķinus. |
11. | Joniem bagātais ezers. 3. uzdevums, 11. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par sāls koncentrāciju šķīdumā un prasme veikt attiecīgus aprēķinus. |
12. | Joniem bagātais ezers. 3. uzdevums, 12. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
13. | Joniem bagātais ezers. 3. uzdevums, 13. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme aprēķināt izšķīdušas vielas koncentrāciju šķīdumā. |
14. | Joniem bagātais ezers. 3. uzdevums, 14. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt aprēķinus par izšķīdušas vielas koncentrāciju šķīdumā un pH. |
15. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 15. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme veikt aprēķinus pēc produktu tilpuma un masas, noteikt savienojumu empīrisko formulu pēc molmasas. |
16. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 16.-17. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme veikt aprēķinus pēc produktu tilpuma un masas, noteikt savienojumu empīrisko un molekulāru formulu, nosaukumu. |
17. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 18. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
18. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 19. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
19. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 20. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
20. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 21. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
21. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 22. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
22. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 23. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
23. | Zanes organiskā aizraušanās. 4. uzdevums, 24. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, izomēru iegūšanu. |
24. | Trīskāršas problēmas... 5. uzdevums, 25. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme veikt vienkāršus ķīmiskus aprēķinus, noteikt vielas molmasu. |
25. | Trīskāršas problēmas... 5. uzdevums, 26. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme veikt ķīmiskus aprēķinus, noteikt vielu pēc molmasas. |
26. | Trīskāršas problēmas... 5. uzdevums, 27. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 7,5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme veikt ķīmiskus aprēķinus, noteikt vielas pēc molmasas. |
27. | Trīskāršas problēmas... 5. uzdevums, 28. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme noteikt ķīmiskā elementa oksidēšanas pakāpi savienojumos. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Augstspiediena kristāli | 01:00:00 | vidēja | 20 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmiskajiem savienojumiem, to nosaukumiem un īpašībām. |
2. | Indīgais konservants | 01:00:00 | vidēja | 14 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
3. | Joniem bagātais ezers | 01:00:00 | vidēja | 12 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt aprēķinus par izšķīdušas vielas koncentrāciju šķīdumā un pH. |
4. | Zanes organiskā aizraušanās | 01:00:00 | vidēja | 23 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
5. | Trīskāršās problēmas... | 01:00:00 | vidēja | 18,5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. Prasme noteikt vielas pēc molmasas un noteikt ķīmiskā elementa oksidēšanas pakāpi savienojumos. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ķīmijas olimpiāde 12. klasei, 2018. gads | 06:00:00 | vidēja | 87,5 p. |